کد خبر: ۱۵۵۲۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
نظر سنجی پیامکی برنامه نود برای شکستن تابوها:
هر چند که به نظر می رسید که عادل فردوسی پور موضوع نظرسنجی پیامکی خود را بهانه ای برای باز کردن مباحث دیگری چون ورود بانوان به ورزشگاه ها قرار داده بود اما پرداختن به این موضوع درست دو روز بعد از آغاز به کار حجت الاسلام حسن روحانی در نوع خود قابل تامل می باشد. این در حالی است که محمود احمدی نژاد در در سال های نخست ریاست جمهوری اش دستور ورود بانوان به ورزشگاه های را صادر نمود که با واکنش شدید و اعتراض مراجع تقلید و علما روبرو گردید.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته نود با طرح موضوع میزبانی ایران در جام ملتهای آسیا به نظرخواهی پیامکی از بینندگان این برنامه پرداخت.

هر چند که به نظر می رسید که عادل فردوسی پور موضوع نظرسنجی پیامکی خود را بهانه ای برای باز کردن مباحث دیگری چون ورود بانوان به ورزشگاه ها قرار داده بود اما پرداختن به این موضوع درست دو روز بعد از آغاز به کار حجت الاسلام حسن روحانی در نوع خود قابل تامل می باشد.



مجری برنامه نود در این برنامه ضمن ابراز امیدواری برای شکسته شدن برخی از تابوها اظهار داشت: با این کار امیدوارم که پس از این ورود زنان ایرانی به ورزشگاهها هم اتفاق بیفتد که اگر این طور شود امیدوارم در ورزشگاهها فحاشی کمتر شود که این یک گام خیلی بلندی است برای بهبود فضای ورزشگاه ها است.

در نتیجه این نظر سنجی بینندگان برنامه نود  88 درصد تمایل خود را جهت میزبانی جام ملتهای آسیا توسط ایران اعلام کردند ولی 12 در صد مخالف آن بودند.

همچنین چندی پیش صمد ولی زاده، دبیر کمیته ورزش رئیس جمهور منتخب در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها ضمن اعلام خبر تلاش برای ورود بانوان به ورزشگاه ها افزوده بود: معتقدم دکتر روحانی در دولت یازدهم از عهده این قضیه برخواهد آمد.



وی اظهار داشت: دولت آینده نیز باید یک سیاست قوی و برنامه‌ای مدون و موفق در زمینه حضور بانوان داشته باشد تا این مسایل را حل کند. مطمئن باشید سیاست‌گذاری‌هایی جدی در مورد حضور بانوان در اماکن ورزشی صورت خواهد گرفت. با تعاملاتی که دولت با مراکز و مراجع تصمیم‌های دینی و سیاسی در این رابطه برقرار می‌کند می‌توان این مشکل را حل کند.

این در حالی است که محمود احمدی نژاد در در سال های نخست ریاست جمهوری اش دستور ورود بانوان به ورزشگاه های را صادر نمود که با واکنش شدید و اعتراض مراجع تقلید و علمای حوزه های علمیه روبرو گردید.

حال باید منتظر بود تا واکنش مراجع معظم تقلید و سیاسیون را نسبت به تلاش جدید برای ورود بانوان به ورزشگاه در دولت حجت الاسلام حسن روحانی را ناظر باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها