کد خبر: ۱۵۵۱۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
عضو مجلس خبرگان:
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت‎های نهم و دهم در کار و تلاش فعالیت‎های خوبی به ثمر رسانده است که این مهم باید درسی برای دولت منتخب باشد.

به گزارش 598 به نقل از فارس از گرگان، آیت‎الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان با تبریک شکل‎گیری دولت جدید اظهار داشت: بی‎دغدغه برگزار شدن انتخابات اخیر برای جامعه شیرین بود و این انتخابات پرتوی بر انتخابات سال 1388 انداخت و حقایق آن را بیرون ریخت و به جامعه، استقرار و اطمینان بخشید.

وی با بیان اینکه جابجایی دولت یکی از دغدغه‎های مسئولان، مدیران و کارمندان است، تصریح کرد: جابجایی از بالاترین سطح ریاست جمهوری تا پایین‎ترین آن که سطح کارمندی است دغدغه‎ای را برای کارمندان کشور ایجاد کرده چراکه نمی‎دانند آینده چه خواهد شد.

چرخه مملکت باید به دست مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی بچرخد

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور و انقلاب دارای معتمدینی است که دغدغه مسئولان و کارمندان را دارند، خطاب به مسئولان دستگاه‎ها ابراز داشت: همه شما معتمدان نظام هستید که باید مسئولیت‎ها را بر عهده بگیرید و در آینده نیز در هر سمت و مقامی که قرار داشته باشید مسئولیت‎تان کم نمی‎شود چراکه باید در حفظ انقلاب کوشا باشید.

حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه چرخه مملکت باید به دست مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی بچرخد، افزود: گردانندگان چرخ مملکت به عهده یک فرد حقیقی نیست بلکه همه باید دست در دست هم دهند تا کشور در مسیر خود حرکت کند.

وی بیان داشت: در مسئولیت‎های جدیدی که خواهید گرفت چه بالاتر، پایین‌تر، مساوی و یا تداوم مسئولیت باید دغدغه برای پذیرش این مسئولیت‎ها بیشتر از گذشته باشد.

جداسازی دختر و پسر در دانشگاه به ارتقای علمی دانشجویان کمک می‎کند

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: مسئولان و کارکنان دستگاه‎ها باید سعی کنند تا در مسئولیتی که بر عهده گرفتند یک خدمت ماندگار از خود برجای بگذارند.

حسینی شاهرودی بر ضرورت مهندسی شهری تاکید کرد و بیان داشت: معماری شهر باید متناسب با الگوی اسلامی باشد.

وی جداسازی خواهران و برادران در کلاس‎های دانشگاهی را در ارتقای علمی دانشجویان مهم خواند و گفت: اختلاط دختر و پسر در کلاس‎ها خروجی مناسبی ندارد.

کار و تلاش دولت سابق درسی برای دولت جدید باشد/ روحانیت با رئیس‎جمهور سابق در سه مسئله چالش داشت

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص دولت احمدی‎نژاد بیان داشت: دولت‎های نهم و دهم در کار و تلاش فعالیت‎های خوبی به ثمر رسانده است که این مهم باید درسی برای دولت منتخب باشد.

حسینی شاهرودی با اشاره به مناظرات انتخابات اخیر گفت: در برگزاری سه مناظره‎ای که در رسانه ملی اتفاق افتاد برخی مناظره نخست که با محوریت اقتصاد بود را کسل کننده دانستند به دلیل اینکه در آن دعوایی وجود نداشت، مناظره دوم که با محوریت فرهنگی برگزار شد با کمی چالش و بگومگوهایی همراه بود و در مناظره پایانی که محور آن سیاسی بود تقریبا چالش‎ها به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه روحانیت با رئیس‎جمهور سابق در سه مسئله چالش داشت، افزود: در مسئله فرهنگی با محوریت حجاب که امیدواریم دولت آینده در این راستا اصلاحاتی داشته باشد، چالش دوم در زمینه احترام به علما، مراجع، روحانیت و مسئولان کشور بوده است همچنین محور سوم که مهره ولایت است در این دولت فاصله اتفاق افتاد.

انقلاب اسلامی بدون ولایت یک نظام بی‎خاصیت است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بدون ولایت یک نظام بی‎خاصیت است، افزود: باید ولایت را محور بدانیم چراکه ثبات انقلاب به عنصر ولایت وابسته است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه فرهنگ اصیل اسلامی هیچ‌گاه نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق در کشور بیفتد به معنای این است که به عصر حجر برگشت خوردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها