کد خبر: ۱۵۵۰۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي راه آهن معتقد است ملوان به دليل تغييرات فني شرايط ويژه‌اي دارد. او همچنين خواسته‌هاي جامعه فوتبال و ملاک‌هاي مورد نظرش براي وزير ورزش را مطرح کرد.
منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با ملوان بندرانزلي اظهار کرد: هرچه مسابقه‌ها پيش مي‌رود تيم‌ها دنبال اهداف جديدي هستند و براي رسيدن به اين اهداف هميشه بايد صبور باشيم. امسال تغييراتي در راه آهن بوده است ولي آن‌هايي که در تيم‌شان ثبات داشتند مي‌توانند يکنواخت جلو بروند. ملوان هم شرايط ويژه‌اي دارد چون يک مربي جديد خارجي به آن‌ها اضافه شده که تفکراتش باعث مي‌شود اين شرايط در ملوان به وجود آيد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: ملوان بازيکنان جوان زيادي در خط حمله‌اش اضافه کرده اما در خط دفاعي‌اش تغييرات کمتري مي‌بينيم. اين تيم در خط حمله‌اش بازيکنان با انرژي دارد که ممکن است خطرناک ظاهر شوند يا اشتباهاتي هم داشته باشند. به هر حال در اين نوع مسابقه‌ها هر تيمي که دقت و تمرکز بيشتري داشته باشد، موفق خواهد بود. اميدوارم ما فردا به اين شکل در زمين حاضر شويم و موفق باشيم. حامد نورمحمدي و مهدي زارعي را هم به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.

سرمربي راه آهن همچنين در پاسخ به اين پرسش که نظم و برنامه مسابقه‌هاي ليگ امسال را نسبت به فصل‌هاي قبل چطور ارزيابي مي‌کند تصريح کرد: آرزو مي‌کنيم هميشه نظم در مسابقه‌ها حاکم باشد. تا الان که خوشبختانه برنامه بازي‌ها تا هفته هفتم اعلام شده و بر اساس آن هم جلو مي‌رود. فقط تنها سوالي که براي من پيش آمده اين است که اگر تيم ملي بعد از هفته هفتم برنامه نداشته باشد، بهتر نيست بازي‌هاي ليگ هر هفت روز يک بار برگزار شود. چون اگر فاصله بازي‌ها کم باشد ممکن است آسيب ديدگي به وجود بيايد. از طرفي هم آسيب ديدگي در اوايل و اواخر فصل نسبت به زمان‌هاي ديگر بيشتر است.

ابراهيم‌زاده در ادامه نشست خبري درباره دليل حضورش در بازي نفت تهران و صباي قم در ورزشگاه توضيح داد: ما يکشنبه هفته بعد بايد با نفت بازي کنيم و اين مهم‌ترين دليل حضورم بود. البته من تعصبي هم به اينکه نفت خوب کار کند داشتم. دليل بعدي‌اش اين است که هر کدام از مربي‌ها بايد در هر فرصتي که دارند بازي حريفان‌شان را ببينند چون شما خبرنگاران زماني از من خواهيد پرسيد که کيفيت ليگ چطور است من بايد همه بازي‌ها را ديده باشم تا بتوانم به اين سوال جواب دهم.

منصور ابراهيم‌زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه انتظارات جامعه فوتبال از وزير ورزش جديد چه مي‌تواند باشد گفت: آن چيزي که ما فوتبالي‌ها براي موفقيت‌مان مي‌خواهيم اول برنامه‌ريزي مناسب مخصوصا براي رده پايه و دومي‌اش نيز هزينه کردن براي برنامه‌هاست. وقتي ما برنامه‌ها را تقسيم مي‌کنيم مي‌بينيم که اين هزينه‌ها در پايه و سخت‌افزار بايد انجام شود. همچنين ما جام جهاني را در پيش داريم و اگر بخواهيم موفق باشيم بايد براي تيم ملي اردوهاي تدارکاتي و بازي‌هاي دوستانه مناسبي تدارک ببينيم.

اين مربي فوتبال ادامه داد: فوتبال امروز ورزشي است که همه مردم در همه شرايط به آن علاقه‌مندند و طرفداران زيادي دارد. قطعا اين بخش بايد مورد حمايت مثبت قرار گيرد تا تاثيرات فرهنگي در جامعه داشته باشد. وزير شايد مدير فوتبالي نباشد اما مي‌تواند اتاق فکري براي فوتبال درست کند. ملاک بعدي که من براي وزير ورزش و جوانان در نظر دارم اين است که در تصميم‌ها و اتفاقات قاطعيت لازم را داشته باشد. اين يکي از خواسته‌هاي من فوتبالي است ولي خيلي از کساني که بالاتر از من هستند مي‌توانند راهکار و اهداف ديگري را هم ترسيم کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها