کد خبر: ۱۵۵۰۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل فجرسپاسي مي‌گويد تيمش براي اين که دو باخت قبلي را فراموش کند به سه امتياز بازي برابر استقلال نياز دارد. او همچنين معتقد است سر دادن شعار عليه پيرواني کار عده‌اي خاص است
جعفر جعفري درباره بازي فرداي فجر سپاسي با استقلال، اظهار کرد: امسال همه تيم‌هاي ليگ خوبند به خصوص استقلال که مدافع عنوان قهرماني بوده و کادر مديريتي، فني و بازيکنان با کيفيت هم دارد اما ما هميشه مثل سال‌هاي قبل روبروي استقلال عالي بازي ‌کرده‌ايم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: دو بازي اول فصل را از دست داديم و شرايط در بازي استقلال به گونه‌اي است که حتما بايد سه امتياز را بگيريم. اين نظر من است و مي‌گويم بايد براي سه امتياز به ميدان برويم، اما نظر کادر فني هم مهم است. با اين حال بازي سختي در پيش‌رو داريم. اگر بازيکنان بتوانند نتيجه‌ قابل قبولي کسب کنند،‌ جبران دو باخت قبلي را خواهند کرد و آن را به فراموشي مي‌سپارند. مطمئن باشيد بازيکنان فجر هم مي‌خواهند گل بزنند تا مطرح شوند. بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال را صدا و سيما و ماهواره پخش مي‌کند و بازيکنان دوست دارند روبروي اين تيم‌ها بدرخشند.

مديرعامل باشگاه فجر سپاسي شيراز همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا نگران تکرار شعارهايي که در بازي اول عليه پيرواني داده شد نيست، مطرح کرد: کساني که عليه پيرواني شعار دادند عده‌اي خاص هستند که مي‌خواهند ما را به حاشيه ببرند. به هر حال سرمربي تيم در بازي اول چنين توقعي نداشت که مربي ديگري را تشويق کنند. ما از هواداران هم مي‌خواهيم صبور باشند تا ببينيم گذر زمان چه چيزي را برايمان رقم خواهد زد. پيرواني هم مي‌خواهد تيمش ببرد و مگر ممکن است از باخت تيمش خوشحال شود؟

جعفري در ادامه گفت: نمي‌خواهيم وارد اين مسائل شويم و درباره‌اش تحقيق کنيم. به هر حال عده‌ خاصي مي‌خواهند ما را وارد حاشيه کنند که تعدادشان هم بسيار کم است. ما نگراني از اين بابت نداريم و اين موضوع برايمان تمام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها