کد خبر: ۱۵۴۹۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: تيم استقلال تهران از جمله تيم هاي قدرتمند فوتبال ايران است و با توجه به شکست هفته گذشته اين تيم مقابل سپاهان اصفهان، با تمام قوا براي کسب پيروزي به مصاف تيم ما مي آيد.
مهرداد کريميان افزود: تمرينات وِيژه اي براي بازي با تيم استقلال تهران پشت سر گذاشته ايم.

به گزارش ايرنا، وي اضافه کرد: در دو بازي گذشته به لحاظ تکنيکي و تاکتيکي شرايط خوبي نداشتيم اما با صحبت هاي انجام شده توسط سرمربي و تلاش بازيکنان، اکنون تيم ما به شرايط ايده آل رسيده است.

کريميان ضمن تقدير از حمايت هاي هميشگي تماشاگران شيرازي از تيم فجر شهيد سپاسي شيراز عنوان کرد: اميدوارم برابر استقلال، حمايت تماشاگران باعث شود بازيکنان تيم فجر با انگيزه مضاعف بازي کنند و با پيروزي دل آنها را شاد کنيم.

وي در مورد آخرين وضعيت برادرش مهدي کريميان که در تيم تراکتورسازي تبريز بازي مي کند و بر اثر تصادف ضربه مغزي شده است، گفت: خوشبختانه وضعيت جسمي او رو به بهبود است و از ICU به بخش منتقل شده است.

کريميان اظهار داشت: برادرم از لحاظ بدني دچار شکستگي نشده است و تنها مشکل او ضربه مغزي بود که با دعاي خير هموطنان عزيز، اين خطر رفع شده است.

ديدار تيم هاي فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز و استقلال تهران، ساعت  22:15 فردا شب (سه شنبه) در ورزشگاه حافظيه شهر شيراز برگزار مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها