کد خبر: ۱۵۴۹۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال نفت تهران با اشاره به اينکه حاشيه ها بر اين تيم تاثيري نخواهد داشت، گفت: در بازي سه شنبه شب با داماش گيلان فقط به پيروزي فکر مي کنيم.
رحيم ايرانيان درخصوص مشکلاتي که به طور معمول هواداران متعصب داماش براي تيم هاي مقابل به وجودمي آورند، اظهارکرد: عصرامروز (دوشنبه) به رشت رسيده ايم و خود را آماده ديدار فردا شب با داماش مي کنيم.

به گزارش ايرنا، وي ادامه داد: در اين چند ساعتي که به رشت رسيده ايم مشکلي براي تيم ما ايجاد نشده و اميدوارم تا پايان بازي نيز همينگونه در آرامش باشيم. طرفداران داماش مهيمان نواز هستند اما تعصب آنها به تيم خود نبايد باعث ناراحتي تيم هاي مهمان شود.

ايرانيان عنوان کرد: البته درطول سال هاي اخير به طور معمول مشکلات زيادي در ديدارهاي شهرستانها داشته ايم و به حاشيه هاي ريز و درشت عادت داريم.

وي در مورد شرايط ديدار با داماش گفت: هر دو تيم نفت و داماش نياز مبرمي به پيروزي دارند تا شرايط خود را در جدول سروسامان دهند و همين امر برحساسيت ها اضافه مي کند. بااين حال تيم نفت بدون توجه به حاشيه ها فقط 3 امتياز را مي خواهد.

ايرانيان درخصوص صحبت هاي يحيي گل محمدي که پس از شکست هفته گذشته نفت تهران داور را مقصر دانسته بود، گفت: صحبت هاي يحيي گل محمدي به عنوان مربي آرام و کاربلد بايد مورد توجه قرار گيرد اما درفوتبال ايران مربيان عادت دارند که نتيجه نگرفتن را به داوري ارتباط دهند. يقين دارم هيچ داوري نمي خواهد سوت اشتباه بزند و باعث ناراحتي تيم ها شود.

وي درمورد حضور کادر فني تيم ملي در تمرينات نفت تهران، اظهار کرد: اين حرکت قابل تقدير است چراکه باعث بالا رفتن انگيزه بازيکنان تيم ها مي شود و همفکري با مربيان باشگاه نيز شرايطي را ايجاد مي کند که سود آن در نهايت به تيم ملي ايران برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها