کد خبر: ۱۵۴۹۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: پيرواني با دو باخت جا نمي‌زند و مربي جواني نيست که به اين راحتي دست بکشد.
داريوش صبوري در حاشيه تمرين عصر امروز تيم فجر سپاسي، در خصوص ديدار فردا مقابل استقلال عنوان کرد: بازي فردا براي دو تيم ساده نيست. استقلال بيرون خانه بازي دارد و ما هم در دو بازي گذشته شکست خورده‌ايم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: البته ما در بازي دوم بهتر از بازي اول بازي کرديم و حق‌مان باخت نبود. روز به روز هم بهتر مي‌شويم و فردا هم هواداران يک بازي هجومي را تماشا خواهند کرد.

مربي فجر سپاسي در خصوص اينکه شايعاتي درباره استعفاي پيرواني به علت جوي که در شيراز به وجود آمده، مطرح شده است، تصريح کرد: من که کنار او هستم چيزي نشنيده‌ام. پيرواني مربي جواني نيست که بخواهد با دو باخت چنين تصميمي را بگيرد. او چندين سال در ليگ برتر حضور داشته، به هر حال زماني که در فجر بود پنج شش هفته شکست خورد اما توانست تيم را جمع کند. به اين راحتي نيست که بخواهد جا بزند.

صبوري درباره شعار هواداران و تشويق ياوري از سوي آنها يادآور شد: نمي‌دانم که اين افراد چه کساني هستند که خود را فجري معرفي مي‌کنند، اما اينگونه نيست، افراد ديگري هستند که به خدا واگذارشان مي‌کنيم. ما نااميد نيستيم، در شش هفته ابتدايي فصل با شش تيمي بازي داريم که در فصل گذشته در رتبه‌هاي اول تا ششم بودند. اميدمان به خداست.

نشست مطبوعاتي سرمربيان در شيراز برگزار نشد و غلامحسين پيرواني هم در حاشيه تمرين با خبرنگاران مصاحبه نکرد. همچنين تيم فوتبال استقلال با تاخير يک ساعته به شيراز سفر کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها