کد خبر: ۱۵۴۹۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید به ریاست جمهوری دکتر روحانی پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 در حمایت از دولت اعتدال روی کار آمد .

این سایت که با طراحی متفاوت و بخش های متفاوت جدید از امروز به جمع رسانه های آنلاین کشور پیوسته است در بخشی از معرفی خود آورده است : فارغ از انتخاب جامع ملت فهیم ایران که خواستار مدیریت با تدبیر به جای مدیریت با تجهیز در سطح کلان ملی و در عالی ترین مقام اجرایی کشور شدند، دست اندر کاران پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 نیز بر آن شدند تا اعتدال در رکن چهارم دموکراسی یعنی رسانه و حوزه فضای مجازی را نیز به نمایش بگذارند.

در ادامه بخش درباره با ما سایت امده است : بر اساس همین شاخصه ها، تدبیر24 در ادامه حرکت عظیم ملت در 24 خرداد ماه پا به عرصه وجود می گذارد تا با فکر و طرحی نو، حوزه رسانه را به سوی مردم که صاحبان اصلی آن هستند راهبری کند . تدبیر24 می خواهد با همراهی و همیاری مخاطبان خود ادامه مسیر دهد و رسانه ای باشد از جنس مردم و برای مردم . این سایت نه به دستور کسی ایجاد شده و نه وامدار هیچ فرد و یا جریانی است . پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 آمده است که پیوندی باشد میان خواسته های مردمی که همیشه حق دارند بپرسند و دولتی که با امید و اعتدال آمده است تا پاسخگو باشد. امیدواریم در طی طریق این راه رسانه ای نماینده شایسته ای برای مردم و آئینه مناسبی برای پوشش خدمات دولت و سایر نهاد های نظام باشیم .

این سایت به نشانی www.tadbir24.ir از امروز در دسترس علاقه مندان و مخاطبان قرار گرفته است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها