کد خبر: ۱۵۴۹۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
دقیقا در چنین ایامی بود که سال 88 سران متوهم فتنه با همراهی دستگاه های جاسوسی و تبلیغاتی استکبار جهانی و 3 راس مثلث شرارت جهانی (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) با ادعای دروغ بزرگ تقلب که بعد از حدود 4 سال هنوز حتی یک دلیل و فقط یک دلیل هم نتوانستند برای آن پیدا کنند، دامن زدند!

به گزارش بولتن نیوز، ذائقه ملتی سرافراز و خوشحال را بعد از آن حماسه 84 درصدی از حضور چنان تلخ کردند که برای کشته سازی از جوانان، سران فتنه از یکدیگر سبقت می گرفتند و د رمراسم های کشته های جعلی شرکت می کردند و عطش آشوب طلبی آنها به گونه ای بود که هر روز به دنبال کشته شدن جوانی بودند تا انتقام بیشتری از مردم بگیرند که در عرصه دمکراسی و مردم سالاری به آنها بزرگ فتنه گفته بودند و با فاصله 11 میلیونی به رقیب انتخاباتی آنها رای داده بودند.

جرم آنها به قدری سنگین و خیانت بار می باشد که موجب طمع شدید استکبار قرار گرفتند و به خیال آنکه می توانند ایران را چنان ناآرام و آشوب زده نمایند که اهداف پلیدشان را در براندازی کشور تحقق بخشند بی سابقه ترین تحریم ها و خیانت ها را در حق ملت ایران به وجود آوردند و در این میان فشارها و آشفتگی های شکور نخبه ترین دانشمندان و فرزندان ملت را بدست تروریست های جانی استکبار سپردند و یک امت را از خدمات آنهات محروم و فرزندان شان را یتیم و همسرانشان را تنها و بی همدم رها کردند!

صرفا و تنها به خاطر آنکه توهم شیطانی و هوس ریاست به سرشان زده بود و می خواستند به هر طریقی که شده حتی به خبیث ترین روشها رئیس جمهور مملکت شوند! محاکمه و مجازات آنها خواست ملتی است که در طی دو انتخابات پس از آن یعنی مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری یازدهم با همه توان به میدان آمدند تا برای چندمین بار به فتنه گران و دشمنان بفهمانند که به اسلام، امام و رهبری معظم انقلاب تا بن دندان وفادارند و پشیزی برای فساد و فتنه ارزشی قائل نیستند.

موسوی که امروز در ویلای 1000 متری خود که با رانت و سوء استفاده از مقام نخست وزیری خویش از بیت المال به غارت برده و به نام خود سند زده است! در بهترین شرایط مراقبتی پزشکی مشغول استراحت و بازی با گربه های! خانگی اش هست و کروبی با آن همه خیانت و جنایتی که در حق ملت و نظام کرده هر از چند گاهی در شمال و غرب کشور مشغول تفریح و گردشگری و... می باشند و پادوهای آنها و شریکان در خیانت گری آنها هر روز خواستار رهایی شان از حصر!! می باشند.

این حق مردم است که از مسئولان بخواهند آنها به خاطر همه خیانت ها، اتهام زنی ها، آشوب طلبی ها، تحریک احساسات مردم؛ آتش زدن بانک ها و مغازه های مردم، آتش زدن اتوبوس و مساجد، به کشته و شهید کردن عده ای جوان بی گناه و عصبی شده و فریب خورده و مقابله کنندگان با آشوب و هرج و مرج، خسارات میلیاردی و متوقف کردن رشد سریع و جهش گونه اقتصادی سیاسی و علمی کشور در 4 سال گذشته مورد محاکمه و مجازات درخور قرار گیرند نه آنکه در ویلا ها و گردشگری های کشور گذران عمر کنند و خود را در طلب کار ملت هم بدانند.

آنها باید پاسخگوی مادران و پدران داغدار باشند که برای هوس 4 سال ریاست و مقام پرستی جوانان شان را با ادعای دروغ از آنها گرفتند. این خواست حداقلی همه مردم هست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها