کد خبر: ۱۵۴۹۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سيدجلال حسيني به علاوه اينکه شخصيتي بسيار مثال‌زدني دارد، سيم خاردار فوتبال ايران است.

نيلسون کوريا در مورد عملکرد پرسپوليس در دو بازي گذشته اظهار داشت: خوشبختانه همانطور که از قبل تصور مي‌کردم تيم جوان ما امسال بسيار خوب و با انگيزه بازي مي‌کند و خيلي خوب استارت زديم و مطمئن هستم که شرايط خيلي بهتر از گذشته خواهد شد.

به گزارش فارس ، وي افزود: در بازي اول کمي عدم هماهنگي آزارمان داد اما در بازي دوم خيلي بهتر شديم و مطمئنا قدم به قدم رو به جلو مي‌رويم تا به قهرماني برسيم.

نيلسون در خصوص عملکرد خط دفاعي پرسپوليس نيز گفت: مهمترين موضوع در فوتبال ساختن ساختار دفاعي خوب و مطلوب است. امسال خط دفاعي ما بسيار هماهنگ و با تمرکز کار مي‌کند من هم عاشق اين خط دفاعي هستم. يعني هم در حملات و هم در دفاع خيلي خوب ظاهر مي‌شود و اين باعث ميَ شود تا تمرکز من در خط دروازه بيشتر باشد به نظرم خط دفاعي پرسپوليس امسال جز بهترين‌هاي ليگ است.

دروازه‌بان سرخپوشان درباره عملکرد خودش نيز گفت: دروازه‌بان کارش گل نخوردن است پس مطمئن باشيد همين که من گل نمي‌خورم يعني کارم را خوب انجام دادم البته درباره من دايي بايد نظر دهد نه خودم قضاوت کنم.

وي درباره عملکرد قرمزپوشان در ديدار با تراکتورسازي و ذوب آهن نيز گفت: بازي اول مقابل تراکتورسازي خوب بوديم و به سه امتياز هم رسيديم امامشخص بود نياز به هماهنگي بيشتر داشتيم اگر توپ حقيقي وارد دروازه مي‌شد و نوري هم گل مي‌زد يک شروع رويايي داشتيم اما نشد ولي مهم سه امتياز بود.

وي افزود: در ديدار مقابل ذوب آهن هم خيلي خوب بوديم و فقط شانس يارمان نبود، به نظرم دايي حق داشت آن طور حرص بخورد، چون مستحق برد بوديم.

نيلسون درباره عملکرد سيد جلال حسيني نيز گفت: به نظر من سيد جلال براي فوتبال ايران يک بازيکن بسيار بزرگ است . علاوه بر اينکه لقب سيم خاردار به او مي‌خورد، بسيار باشخصيت است. حسيني از لحاظ فني و از لحاظ اخلاقي به نظرم يک الگوي خوب براي فوتباليست‌هاي ايراني است چون وقتي که وارد زمين مي‌شود به غير از رسيدن به هدفش به هيچ چيزي فکر نمي‌کند، البته من همه بچه‌هاي پرسپوليس را دوست دارم چون مي‌خواهم با کمک آنها قهرمان شويم.

وي در پاسخ به اين سوال که در اين دو بازي چند توپ به دست تو خورده گفت: سوال عجيبي است، ما هرگز نبايد زود درباره پرسپوليس قضاوت کنيم، البته معتقدم بايد 6 امتياز را مي‌گرفتيم اما نشد، ولي در کل بايد به دنبال اين باشيم تا به جاي نتيجه مقطعي در کل فصل نتايج خوب و سپس به قهرماني برسيم. مطمئن باشيد با استفاده از زمان مي‌توانيم نتايج خوبي بگيريم البته تيم‌هاي ديگر هم مدعي هستند و براي همين کار ما بسيار سخت است، همه تيم‌ها برنامه ريزي دارند و قطعا مقابل پرسپوليس انگيزه خواهند داشت. من فصل قبل بازي برخي تيم‌ها را دنبال مي‌کردم. آنها در بعضي از بازي‌ها ساده بازي مي‌کردند اما مقابل ما انگيزه زيادي داشتند که اين هم به خاطر بزرگي پرسپوليس است.

نيلسون در پايان ياد آور شد: همه در حال تلاش هستيم که به قهرماني برسيم و من خيلي دوست دارم که امسال فصل گذشته را جبران کنيم که قطعابا دايي مي‌توانيم به هدفمان برسيم، او بسيار مربي منحصر به فرد و خاص خودش است و شخصيتش براي من بسيار جالب. باور کنيد وقتي در تمرينات ضربات او را مي‌بينم متوجه مي‌شوم که چرا آقاي گل جهان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها