کد خبر: ۱۵۴۹۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌ یک مدیر فوتبالی می‌تواند فوتبالی نباشد اما اتاق فکر داشته باشد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و ملوان اظهار داشت: با آرزوی قبولی اطاعات و عبادات و همچنین تبریک پیشاپیش عید فطر اظهار داشت: این روزها در فوتبال هر چه پیش می‌رویم مربیان و باشگاه‌ها اهداف خود را دنبال می‌کنند برای رسیدن به این اهداف باید صبور باشیم.

وی با اشاره به تغییر و تحولات رخ داده در تیم‌ها عنوان کرد: ‌تغییرات زیادی در تیم‌ها به وجود آمده تیم‌های که توانسته‌اند ثبات را حفظ کنند و یکنواخت پیش بروند، هماهنگ‌تر از سایر تیم‌هایی هستند که تغییراتی داشته‌اند. در ارتباط با تیم ملوان و راه‌اهن شرایط ویژه است. ملوان مربی جدید خارجی با تفکرات جدید آورده است که شرایط ویژه دارد.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: به نظرم زمان می برد تا بخواهیم هماهنگ شویم و اهداف اصلی را دنبال کنیم. ملوان تغییرات زیادی داشته است. این تیم بازیکنان جوان و خوبی اضافه کرده است البته برخی بازیکنان خوب از جمله نوری و نزهتی از این تیم جدا شده‌اند. ملوان در دفاع تغییراتی نداشته و برای حمله بازیکنان پرانرژی هستدن که ممکن است خطرناک و یا اشتباه داشته باشند.

ابراهیم‌زاده گفت: در این نوع مسابقات هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند بهتر عمل کند و موفق باشد. امیدوارم که ما به این گونه عمل کنیم و به آینده فکر می‌کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: حامد نورمحمدی و مهدی زارعی کمی مصدوم هستند که رعایت آنها را می‌کنیم تا در آینده مشکلی نداشته باشند.

سرمربی راه‌آهن در مورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: دو بخش در این مسئله مطرح می‌شود یکی نظم مسابقات لیگ است و دیگری بحث تعطیلات. هم اکنون تا هفته هفتم مسابقات اعلام شده است که این برنامه خوبی است اما سؤال اینجاست که اگر واقعا به خاطر تیم ملی لیگ نمی‌خواهد تعطیل شود بهتر است مسابقات هفته به هفته برگزار شود و تیم‌ها هر 7 روز یک بار به مصاف هم بروند.

وی افزود: در هفته‌های اول تیم‌ها برای هماهنگی به میدان می‌روند و احتمال مصدوم شدن بازیکنان بیشتر است اگر لیگ نمی‌خواهد برای تیم ملی تعطیل شود بهتر است بازی‌ها هر هفته برگزار شود.

ابراهیم‌زاده در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی برای تماشای دیدار نفت و صبا تصریح کرد: ما هفته چهارم مقابل نفت بازی می‌کنیم و قصد داشتم که این تیم را زیر نظر داشته باشم زیرا پیش از بازی با ما آخرین بازی خانگی آنها بود. همچنین معتقدم هر مربی که زمان دارد بهتر است بازی حریفان را ببیند تا زمانی که در خصوص کیفیت لیگ از او پرسیده می‌شود به درستی بتواند پاسخگو باشد.

سرمربی راه‌آهن در خصوص وزیر جدید ورزش و جوانان و پیشنهادهای او به وزیر گفت: ما فوتبالی‌ها خواهان موفقیت این رشته هستیم برای این منظور باید برنامه و هزینه کرد. باید با برنامه‌ریزی در مسائل سخت‌افزاری هزینه کنیم. ما مسابقات جام جهانی را پیش رو داریم و باید با برنامه‌ریزی و تدارک بازی‌های مناسب خود را برای حضوری موفق آماده کنیم.

وی ادامه داد:‌امروزه ورزش فوتبال مورد علاقه همه مردم است و طرفدار زیادی دارد  و به همین منظور باید حمایت شود تا کارایی خود را نشان دهد. یک مدیر می‌تواند فوتبالی نباشد اما اتاق فکر خوبی برای فوتبال داشته باشد. همچنین باید در تصمیم‌گیری قاطعیت وجود داشته باشد که از همه مهمتر است.این یکی از خواسته‌های من است البته این راهکار من بود و شاید افراد دیگر راهکار دیگری را ترسیم کنند. در مجموع امیدوارم آینده خوبی برای ورزش و فوتبال ما وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها