کد خبر: ۱۵۴۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مدافع مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حدود سه هفته ديگر آتل پايم را باز مي‌کنم و راه رفتنم شروع مي‌شود.
مهرداد پولادي در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: خدا را شکر وضعيتم بهتر شده و فعلا دوران نقاهت را سپري مي‌کنم. هر يک روز در ميان به ديدار پزشکم مي‌روم و مورد معاينه و بررسي قرار مي‌گيرم.

به گزارش فارس ، وي افزود: در کل جراحم از وضعيتم راضي است اما حالا بايد ببينم خدا چه مي خواهد چون راضيم به رضاي او و هر اتفاقي که او بخواهد برايم بيفتد اما روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارم.

پولادي ادامه داد: اگر مشکل خاصي پيش نيايد به احتمال زياد سه هفته ديگر آتل پايم را بر مي‌دارم و راه رفتن را آغاز مي‌کنم. اميدوارم که اتفاق خاصي برايم پيش نيايد.

وي در پاسخ به اين سوال که قرار بود بازيکنان پرسپوليس در بازي با ذوب آهن پيراهني که عکس او حک شده بود را بپوشند اما اين اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: مثل اينکه لباس‌ها به دستشان نرسيده بود اما همين که پرسپوليسي‌ها ياد من بودند برايم يک دنيا ارزش دارد و براي تيمم آرزوي موفقيت دارم. مهم نفس کار بود که خوشبختانه دل بچه‌ها به ياد من بود اما فکر کنم آن طوري که به من گفته‌اند در بازي با مس اين اتفاق خواهد افتاد ولي در کل اگر اين اتفاق بيفتد يا نيفتد باز هم من از پرسپوليسي‌ها صميمانه سپاسگزارم و براي کمک به آنها لحظه‌شماري مي‌کنم.

پولادي در پايان در مورد بازي با ذوب آهن نيز گفت: پرسپوليس بازي به بازي بهتر مي‌شود. فرصت‌هاي بسيار خوبي داشت اما با بدشانسي به گل تبديل نشد. هر روز که مي‌گذرد وضعيت پرسپوليس با توجه به اضافه شدن نيروهاي جوان بهتر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها