کد خبر: ۱۵۴۸۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
در تمرین امروز استقلال بازیکنان و کادر فنی این تیم پیگیر حال بازیکن تراکتورسازی بودند که در سانحه تصادف به کما رفته بود.

به گزارش 598؛ تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار سه شنبه شب هفته جاری مقابل فجرسپاسی در هفته سوم لیگ برتر از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.


* با توجه به سانحه تصادف مهدی کریمیان بازیکن تراکتورسازی تبریز و به کما رفتن وی کادر فنی و بازیکنان استقلال از جمله امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی پیگیر سلامتی این بازیکن بودند. رحمتی وقتی متوجه شد این بازیکن از کما خارج شده این خبر را به سایر بازیکنان داد.


* احمد جمشیدیان و جی‌لوید ساموئل غایب بودند. امروز این شایعه در تمرین استقلال دهان به دهان می‌چرخید که ساموئل به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال قهر کرده و در تمرینات حاضر نمی‌شود. این در حالی است که دکتر نوروزی اعلام کرده بود این بازیکن مصدوم است و به همین دلیل در دیدار مقابل فجرسپاسی نمی‌تواند بازی کند.


* حدود 120 نفر از هواداران استقلال خود را به کمپ این باشگاه رسانده تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم محبوب خود باشند. آنها در سکوت کامل تمرین را نظاره‌گر بودند و تنها زمانی که فرهاد مجیدی موفق به گلزنی می‌شد او را تشویق می‌کردند.


* پیش از آغاز تمرین برخی از بازیکنان استقلال از جمله آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی بازی تنیس فوتبال انجام می‌دادند و با توجه به اینکه صادقی و تیموریان با هم در قالب یک تیم بودند بارها بر سر از دست دادن توپ با یکدیگر بحث می‌کردند که این مسئله بیشتر جنبه شوخی داشت.


* گوران لاوره بازیکن صربستانی مد نظر استقلال که به مدت دو روز تنها به کارهای اختصاصی می‌پرداخت امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد. فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال با او صحبت و نحوه انجام تمرینات را شرح می‌داد.


* ظاهرا روز گذشته و پس از  تمرین استقلال حنیف عمران‌زاده و مهدی رحمتی با یکدیگر کشتی گرفتند که کشتی گرفتن این دو در تمرین آبی‌پوشان به سوژه اصلی بازیکنان تبدیل شده و آنها در این باره با یکدیگر صحبت می‌کردند.


* محور امروز تمرین آبی‌پوشان بازیسازی از خط دفاع و بردن توپ به کناره‌ها و ارسال از جناحین بود که امیر قلعه‌نویی همانند روزهای گذشته نظارت ویژه‌ای بر تمرینات داشت. در یک صحنه امیر قلعه‌نویی به سیاوش اکبرپور، مهاجم خود گفت: تو با خودت هم دعوا داری؟!


* در این بخش از تمرین سرمربی استقلال از نیکبخت می‌خواست زود تصمیم به ارسال نگیرد و خود را به محوطه جریمه نزدیک کند. قلعه‌نویی همچنین به تک تک بازیکنان تذکر می‌داد تا در دادن پاس دقت کنند. پس از پایان این بخش از تمرین قلعه‌نویی دستور داد بازیکنان در یک نیمه بازی تحت فشار و حمله به دروازه را انجام دهند. نکته قابل توجه از دست دادن موقعیت‌های گل توسط محمدمهدی نظری بود. این بازیکن در دیدار مقابل سپاهان نیز دو موقعیت گل را از دست داده بود.


* امیرحسین صادقی در دقایقی از تمرین در پای خود احساس درد کرد و نتوانست به تمرین ادامه دهد.


* در حالی دروازه‌بانان زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال مشغول تمرینات اختصاصی بودند آرش برهانی از بابازاده خواست که به او پاس بدهد تا به سمت رحمتی شوت بزند. مهاجم استقلال توپ‌ها را به هوا می‌فرستاد و همین مسئله باعث شدرحمتی سر به سر او بگذارد و به کنایه او را تشویق کند.


* منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند اما به غیر از این دو نفر میهمان دیگری نیز به تمرین استقلال آمد و آن کسی نبود جز علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال. وی پس از وارد شدن به تمرین به سمت منصور پورحیدری سرمربی سابق خود رفت.


* تمرین در 20 دقیقه پایانی با نظر قلعه نویی بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد.
تسنيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها