کد خبر: ۱۵۴۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۱۷ تير ۱۳۹۰
علی محمد دستغیب در اعتراض به حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی گفت: «موسوی چون دور شدن حاکمیت از قانون اساسی را تذکر داد به حصر برده شد، کروبی و موسوی که خواستار مطالبات بر حق مردم بودند؛ آمریکایی و اسرائیلی خوانده شدند »
علی محمد دستغیب ضمن توهین به مردم و نمایندگان منتخب مردم آرزوی دشمنان و نیت ناپاک خود و وظیفه اصلی موسوی در پازل فتنه را آشکار کرد.
به گزارش جام نیوز، سایت کلمه در خبر دیروز خود (16 تیر) مدعی شد:«علی محمد دستغیب در اعتراض به حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی گفت: آقای موسوی کار مجلس خبرگان را انجام داد !!! »
علی محمد دستغیب افزود: «مگر این دو بزرگوار جناب آقای میر حسین موسوی و حجة الاسلام والمسلمین کروبی چه گناهی کرده اند که باید ماه ها در حبس یاشند و هیچ خبری از آنها در دسترس نباشد؟..»
علی محمد دستغیب با انتقاد از سکوت اعضای مجلس خبرگان و علما و بزرگان گفت: چرا علمای اعلام و مراجع عظام و بزرگان در مقابل این همه خلاف شرع و قانون سکوت می کنند؟! موسوی چون دور شدن حاکمیت از قانون اساسی را تذکر داد به حصر برده شد، کروبی و موسوی که خواستار مطالبات بر حق مردم بودند؛ آمریکایی و اسرائیلی خوانده شدند.»
اینکه علی محمد دستغیب عمل کروبی و موسوی را مطالبات بر حق مردم می خواند از چند نظر قابل تأمل است:
آیا همراهی با غرب برای براندازی نظام و توهین به مقدسات از جمله سوزاندن مساجد و قرآن و هتک حرمت عاشورای حسینی(علیهالسلام) مطالبات بر حق مردم بوده است؟!
باید از ایشان پرسید که چه کسانی به مردم ظلم و ستم کردند و موجب هشت ماه اغتشاش و ناآرامی در کشور شدند؟پاسخ گویی به خون هایی که ریخته شده و مجروحین این اغتشاشات به عهده چه کسانی است؟ میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی چگونه وارد شد؟ چه کسانی بودند که تمام راهکارهای قانونی برای بررسی انتخابات را زیرپا گذاشته و دستور لشکرکشی خیابانی را صادر کردند؟ چه کسانی با آبروی نظام در عرصه بین المللی بازی کردند؟ آیا اینها مطالبات مردم محسوب می شود؟! قضاوت در مورد این مطلب را به وجدانهای بیدار واگذار می کنیم
آقای دستغیب در ادامه کلام خود با توهین به مراجع و علما مدعی شد:وای به حال علمایی که سکوت می کنند، شرک ورزیدن به خدا برای علما و بزرگان خیلی خطرناک است. علما چون دنبال تهذیب و معرفت خدا نبودند ریاست و قدرت را دستاویز خود کردند.
اینکه شخصی مثل آقای دستغیب با آن سوابق خاص مشغول نصیحت و گفتن درس اخلاق باشد خود جای بسی تأمل دارد.
البته ما از اظهارات توهین آمیز ایشان نسبت به علما و مراجع پوزش می خواهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۰
۰
۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه. از همه مهمتر خود دستغیب از مردم و علما عذر خواهی کنه شما چرا عذر خواهی کردین؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها