کد خبر: ۱۵۴۸۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد مهدی نظری همراه این تیم به شیراز خواهد رفت.

به گزارش 598،میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهار نظر محمد عاری سرپرست فجرسپاسی اظهار داشت: من هیچ وقت به عاری اهانت نکردم و اتفاقا او از نیروهای ارزشی فوتبال است و با او دوستی داریم. مهدی نظری یکی از بهترین بازیکنان فجرسپاسی بود و استقلال هم جای هر بازیکنی نیست و همیشه به دنبال بهترین بازیکنان است. طبیعی بود که استقلال برای جذب بازیکنی مثل نظری اقدام کند.

وی افزود: فصل گذشته در حالی که هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی فجرسپاسی می گفتند تماسی از سوی استقلالی ها با این بازیکن صورت نگرفته آقای عاری می گفت از سوی استقلال با این بازیکن تماس گرفته شده است.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه گفته می شود قصد ندارند برای بازی فردا شب مقابل فجرسپاسی نظری را به خود به شیراز ببرند، گفت: نخواهیم نظری را به شیراز ببریم او را گرفته ایم که قابش کنیم؟ ما به دلیل مصدومیت سه بازیکن خود یعنی جمشیدیان، بیک زاده و ساموئل ۱۷،۱۸ بازیکن بیشتر نداریم. ما نظری را به شیراز می بریم و کاری هم به این حاشیه ها نداریم. نمی دانم چرا هر چه حاشیه و فرافکنی است قبل از بازی برای استقلال به وجود می آید. انگار دست هایی پشت پرده است.

ماجدی در مورد شرایط تیم برای بازی با فجرسپاسی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و می خواهیم در شیراز بدون حاشیه به فکر ۳ امتیاز باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها