کد خبر: ۱۵۴۷۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مجري برنامه 90 نسبت به صحبت هاي اخير مديرعامل پرسپوليس حسابي برآشفته شده است.
اگرچه معاونان و مدیران همیشه مجیزگوی رویانیان طی ۲۴ ساعت اخیر، حسابی به او بابت مصاحبه‌ای که علیه عادل داشته، تبریک گفته‌اند، اما آن تعداد از اطرافيان او که با فوتبال و عادل فردوسی‌پور آشنایی بیشتری داشتند، به رویانیان اعلام کردند که این حرکت او با خشم عادل و تهیه کننده برنامه 90 مواجه خواهد شد.


عادل که نشان داده اگر با بازیکن، مربی یا هر چهره‌ای روی نوار ناسازگاری بیفتد، این قدرت را دارد تا او را از چرخه فوتبال محو کند، بدون شک از این هفته، هم به صورت آشکار و هم غیر مستقیم علیه رویانیان و پرسپولیس موضع خواهد گرفت. مجري برنامه 90 که برخلاف ادعایش هیچ‌گاه تاب نقد و نقادی را ندارد، نه تنها دعوت یکی دو نفر از دوستان مشترکش با رویانیان به آرامش را نپذیرفته، بلکه به نوعی سعی کرده به مدیرعامل پرسپولیس نشان دهد که راهی که می‌رود اشتباه است.


همین موضوع باعث شده تا برخی از اطرافيان فوتبالی رویانیان از او خواسته‌اند که یا حرف‌هایش در مورد عادل را تعدیل کند یا آنکه با موضع نرم‌تری مقابل فردوسی‌پور واکنش نشان دهد. چرا که آن‌ها به درستی معتقدند رویارویی با عادل فردوسی‌پور نتایج تلخی را برای رویانیان به همراه خواهد داشت و او می‌تواند با استفاده از برنامه پربیننده‌اش نظر هواداران پرسپولیس را نسبت به مدیرعامل محبوبشان تغییر دهد. همان هواداراني که رویانیان به پشتوانه آنها احساس کرده در این مقطع می‌تواند به جدال با فردوسی‌پور بپردازد.


در هر حال شنیده می‌شود رویانیان برای آنکه به سرنوشت مدیران قبلی این باشگاه نظیر انصاری‌فرد، مصطفوی و حتی حبیب کاشانی دچار نشود، در چند روز آینده، خصوصا پس از برنامه امشب به نحوی با عذرخواهی از عادل به صف موافقان او خواهد پیوست.


هنوز به خاطر داریم که عادل فردوسی‌پور چطور در برنامه‌اش، حسن انصاری‌فرد و مصطفوی را به محاکمه کشید و با انتخاب علی دایی در جنگ او با حبیب کاشانی باعث تزلزل جایگاه او در میان هواداران پرسپولیس شد.
بانك ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها