کد خبر: ۱۵۴۶۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
خاوير فاوس در خصوص سفر تيم بارسلونا به سرزمين‌هاي اشغالي و ديدار با مسئولان اسرائيل و فلسطين که «تور صلح» ناميده شده، صحبت کرد.

به نقل از فارس، بارسا پنج کلينيک ورزشي با کودکان اسرائيلي و فلسطيني برگزار خواهد کرد و فاوس اهداف اين سفر را برشمرد: دو دليل براي اين کار وجود دارد. اولين هدف انجام کار کوچکي براي صلح است تا نشان دهيم چگونه ورزش و کودکان مي‌توانند براي ساختن پلي بين دو جامعه مفيد واقع شوند. اين سفر همچنين به ترويج نام باشگاه در دنياي عرب که در حال تبديل شدن به بازار تجاري مهمي براي ماست و در جامعه يهوديان کمک مي‌کند.

در حالي که بارسلونا به دنبال تقويت دفاع مياني خود است، فاوس همچنين برنامه‌هاي باشگاه براي جذب يک بازيکن جديد پيش از پايان بازار نقل و انتقالات را تشريح کرد و گفت: براي جذب بازيکن جديد مشکل مالي نداريم. نمي‌خواهيم ولخرجي کنيم اما اولويت در اين خصوص مسائل ورزشي است. به محض اينکه باشگاه براي جذب بايکني به توافق رسيد، دپارتمان مالي پول لازم براي اين انتقال را پرداخت خواهد کرد.

معاون باشگاه همچنين در خصوص مسائل اخير پيرامون فابرگاس گفت: او در باشگاه مي‌ماند. درست است که پيشنهادهايي وجود دارد اما نمي‌خواهيم او برود. فابرگاس قرارداد دارد؛ سرمربي و باشگاه مي‌خواهند او بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها