کد خبر: ۱۵۴۶۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال گفت: نماينده کميته اخلاق فيفا و AFC عملکرد هيئت رسيدگي به تخلفات را تاييد کرد.

حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در مورد خبر يک روزنامه ورزشي مبني بر گزارش يک مقام سابق فدراسيون عليه ستاد منشور اخلاقي به فيفا، اظهار داشت: چرا برخي خبرنگاران و يا روزنامه‌هاي ورزشي خودشان را به زحمت مي‌اندازند و با بيان آدرس‌هاي گنگي مثل يک مقام مسئول سابق فدراسيون فوتبال اخباري را منتشر مي‌کنند؟ بهتر است آنها خيلي شفاف سخن بگويند حتي ما مي‌توانيم در اين راه آنها را کمک کنيم و گزارشي رسمي و مکتوب که به امضاي دبير کل فدراسيون هم رسيده و آن را ترجمه مي‌کنيم به اين دوستان بدهيم تا آن را به فيفا ارسال کنند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين ترفندها ديگر نخ‌نما شده است، ستاد منشور اخلاقي و هيئت رسيدگي به تخلفات تمام گزارش‌هاي خود را حدود چهار ماه قبل به نماينده کميته اخلاق فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا در تهران ارائه کرد و نماينده کميته اخلاق فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز پس از مطالعه و بررسي اين موارد و در جلسه‌اي که هادي آيت‌الهي نيز حضور داشت، فدراسيون فوتبال ايران را يک فدراسيون پيشرو در اين زمينه ناميد. پس بهتر است برخي از خبرنگاران که طيف خاصي هستند و اکنون منافع آنها بعد از مبارزه با دلالي و زد و بند در فوتبال به نوعي به خطر افتاده است‌ از اين ترفندهاي نخ‌نما شده استفاده نکنند. آنها زماني به ستاد منشور اخلاقي به اين بهانه که فقط به مدل موي بازيکنان ايراد مي‌گيرد، حمله مي‌کردند و اکنون که هيئت رسيدگي به تخلفات با برخي مربيان متخلف برخورد قاطع و قانوني داشته و کيسه اين طيف از خبرنگاران به نوعي خالي شده است، اينگونه به سمت هيئت رسيدگي به تخلفات هجمه مي‌کنند.

عليپور تصريح کرد: هيئت رسيدگي به تخلفات کاملا قانوني است و به وظايف قانوني خود در برخورد با متخلفان با دقت و صراحت عمل مي‌کند. بهتر است اين افراد جنگ رواني به راه نيندازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها