کد خبر: ۱۵۴۵۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
پس از آنکه گمانه‌زني‌هاي فروش باشگاه اينترميلان قوت گرفت، مالک اين باشگاه به شرح دغدغه‌هايش پرداخت.
ماسيمو موراتي که تصميم گرفته باشگاه اينترميلان را به يک سرمايه دار اندونزيايي بفروشد در مورد اين تصميم خود با نشريه گازتا دلو اسپورت گفت‌وگويي انجام داده است.

به گزارش فارس، صحبت‌هاي فروش باشگاه در مراحل پاياني خود قرار دارد ولي هنوز به شکل رسمي اعلام نشده که موراتي چند درصد از سهام باشگاه را به فروش خواهد رساند.

موراتي در اين زمينه گفت: صحبت‌هاي ارنستو پلگريني همواره در گوشم است. او مي‌گفت که بايد يک باشگاه را همواره دوست داشت. فکر مي‌کنم چيزهايي از اين صحبت‌ها را درک کرده‌ام. حس دلتنگي چيزي است که همواره پشت سر شما قرار دارد اما من تصميم گرفتم به آينده نگاه کنم. مردم هميشه در مورد بدهي‌هاي باشگاه سخن مي‌گويند ولي اين طرز فکر نمي‌تواند افق ديد مناسبي باشد. اينترميلان هم مانند ساير باشگاه‌هاي بزرگ بدهي‌هايي دارد که هيچ نگراني‌اي در مورد آنها ندارم. خودم مي‌توانم از عهده پرداخت آنها برآيم.

موراتي در ادامه عنوان کرد: مشکل اصلي من درآمد باشگاه است. چيزي که براي توسعه اين باشگاه الزامي است. نگران آينده اينترميلان هستم. مي‌خواهم برند اينتر در تمامي دنيا ديده شود. اين کاري است که بايد انجام گيرد. در تمامي اين سال‌ها، من در فوتبال ايتاليا فوتبال را با اينترميلان به نمايش گذاشتم. ما در زمين مسابقه با تيم‌هاي بزرگ اروپايي روبه‌رو و پيروز شديم ولي در کشورمان با مشکل‌هاي اقتصادي جنگيديم و باختيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها