کد خبر: ۱۵۴۵۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
وزير ورزش و جوانان از تغييرات روساي فدراسيون‌هاي ورزشي در طول دوران مديريتش دفاع کرد.
محمد عباسي پس از ضيافت افطاري با نمايندگان رسانه‌هاي گروهي در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش که آيا در جابجايي روساي فدراسيون‌ها موفق عمل کرده است، گفت: حتما. اگر زماني باقي بود، ثابت مي‌شد که تصميم ما درست بوده است. رسانه‌ها دقت کنند عده‌اي انسان‌هاي آبرومند بودند که ممکن است در خلال همين چيزها مواردي در موردشان مطرح شود که درست نيست. فسادهايي در ورزش وجود داشت که اگر آن‌ها را بازگو مي کردم، برخي روساي برکنار شده مجرم شناخته مي‌شدند.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: ما همه نيازهاي ورزش را ديديم و از کارهايي که کردم، پشيمان نيستم.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين پرسش که چرا انتخابات کميته المپيک 9 ماه به تعويق افتاده است، يادآور شد: اين صحبت باز هم جزو همان حرف‌هاي دوستان شماست. من نامه نوشتم و به کميته اعلام کردم که خلاف قانون عمل کردند و خطاکار بودند. ما براي اين که فضا آرام شود، کنار کشيديم.

وي در پاسخ به اين پرسش که «چه کار ناتمامي داريد که بايد به آنها پرداخته شود»، ادامه داد: خيلي کار ناتمام مانده است. نمي‌توان گفت که ظرف 20 ماه زمان و قدرت کافي براي انجام همه کارها وجود داشته است. ما برنامه راهبردي پنج ساله جامع و علمي را براي ورزش نوشتيم. زيرساخت‌ها بايد تکميل شوند و به مسائل فرهنگي به طور جدي نگاه شود.

عباسي درباره قطعي شدن حضور سلطاني‌فر، گفت: حضور ايشان معلوم نيست و قطعي نشده است. اجازه دهيد وزير به طور رسمي معرفي شود.

وي در پاسخ به اين پرسش که از اين پس چه کاري را دنبال خواهد کرد، گفت: من دانشگاهي بودم. برمي‌گردم و کار معلمي را ادامه مي دهم. هيچ قطعه‌اي از کار را خاطره حساب نمي‌کنم. در نظام کار مي‌کنم و همه را دوست دارم.

وزير ورزش و جوانان در واکنش به خبرنگاري که گفت «حضور رسانه‌ها در ورزش را در کنار خودتان خوش‌يمن ديديد»، تأکيد کرد: ورزش حاشيه زياد دارد. سعي کرديم با اين حاشيه‌ها کنار بياييم.

عباسي در پاسخ به اين پرسش که آيا از چيزي انتقاد دارد، گفت: شخصا انتقادي ندارم اما تأکيدات رهبري درباره فضاي رسانه‌هاي ورزشي جدي بود. به نظرم همه رسانه‌هاي ورزشي بايد آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وي درباره اين که با توجه به حضورش تا پايان شهريور در وزارتخانه آيا قصد دارد تکليف فدراسيون‌هاي حاشيه‌دار را مشخص کند، اظهار کرد: زمان کوتاه است. ما روي مسائل کلي کار مي‌کنيم. شايد مصلحت نباشد به مسائل جزيي بپردازيم. نمي توانيم بگوييم که چون پايان کار دولت است، بايد کارها را سطحي بگيريم. تا لحظه آخر بايد کار کنيم و جدي باشيم.

عباسي در پايان با اشاره به موفقيت‌هاي استثنايي ورزش در طول دوران وزارتش تصريح کرد: نتايج استثنايي بود. دوران خوشايندي بود. بعد از موفقيت‌ها و بالا رفتن پرچم ايران، رهبري بلافاصله پيام‌هاي دلنشيني مي‌دادند و شاهد شادي ملت بوديم. اين نتايج حاصل کار رسانه‌ها، ورزشکاران و همکاران من بود. خوشحالم که ما بالاترين افتخارات ورزش ايران را تجربه کرديم. اين موفقيت‌هاي مختص همه است و من خدا را شاکرم که دست پر از ورزش مي‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها