کد خبر: ۱۵۴۳۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۷ بازي متوالي در تهران؛
امروز برنامه هفته چهارم تا هفتم اعلام شده و بنا بر برنامه اعلام شده شاگردان علي دايي بايد در هفته چهارم مسابقات در كرج مقابل سايپا قرار بگيرند.
امروز بازيكنان پرسپوليس در مصاحبه هايشان اعلام كرده بودند با انجام 7 بازي متوالي در تهران مي توانند امتيازهاي لازم را جمع آوري كنند و در كورس قهرماني قرار بگيرند اما انگار آنها يادشان رفته بود كه امسال قرار است مقابل سايپا در كرج بازي كنند.

 

امروز برنامه هفته چهارم تا هفتم اعلام شده و بنا بر برنامه اعلام شده شاگردان علي دايي بايد در هفته چهارم مسابقات در كرج مقابل سايپا قرار بگيرند (يكشنبه 20 مردادماه) و با اين حساب بين بازي هاي خانگي آنها انقطاع از نوع كرجي اش مشاهده مي شود.

 

ظاهرا امسال سايپايي ها و كرجي ها مصممند تا هر طور شده در شهر خودشان از سرخابي ها ميزباني كنند و به نظر مي رسد مقدمات اين مهم فراهم است مگر اينكه در لحظه آخر باز هم شوراي تامين البرز ساز ديگري بزند.

 

با اين حال براي پرسپوليس يك اتفاق خوب در برنامه پيش رو ديده مي شود و طبق اين برنامه سرخ ها در سه هفته متوالي طي روزهاي جمعه مقابل ملوان، نفت تهران و فولاد قرار مي گيرد كه در نوع خود اتفاق بي نظيري است. چرا كه هواداران اين تيم مي توانند بعد از سال ها در چند بازي پياپي روز تعطيل خود را به حمايت از دايي و شاگردانش اختصاص دهند.

 

البته از آنجايي كه دربي تهران هم هفته هشتم برگزار خواهد شد و قطعا اين بازي مهم روز جمعه برگزار مي شود پرسپوليس در چهار بازي آينده اش روز جمعه بازي خواهد كرد.

 

همچنين بازي پرسپوليس مقابل نفت تهران از هفته ششم به ميزباني نفت در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود در حالي كه قبلا گفته مي شد اين بازي در ورزشگاه تختي تهران برگزار خواهد شد.

 

حالا پرسپوليسي ها باز هم به تاج و سازمان ليگ شكايت اعتراض كنند!

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها