کد خبر: ۱۵۴۳۸۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
هافبک اروپایی استقلال گفت: «نمی شود تیم بدی بود و مدیریت یا کادر فنی یا بازیکنان بد داشت و این همه موفقیت کسب کرد.»
صدایش پای تلفن آرام است و صمیمی. کمی یاد مصاحبه با فابیو میفتی. فقط لهجه ها تفاوت دارند. اعتماد به نفس و خنده ها همانند. انگار داری با فابیو مصاحبه می کنی. برای مصاحبه زیاد وقت ندارد. تازه از تست پزشکی بیرون آمده و باید کلی کار اداری دیگر را پشت سر بگذارد. این همه در مصاحبه کوتاه ما شرکت می کند و قول مصاحبه بزرگ را می دهد برای اولین پاس گل.

 

* گوران کمی از استقلال بگو. از استقلال چه می دانی؟

- من می دانم استقلال تیم بزرگی است. دو بار قهرمان آسیا شده و امسال می خواهند حتما برای بار سوم برای رسیدن به این عنوان بجنگند. تا الان این را از همه شنیده ام. از مدیر عامل و کارمندان باشگاه تا هوادارانی که گذری مرا دیده اند و خودم هم نفهمیدم چطور مرا می شناسند. این همه اشتیاق برای رسیدن به قهرمانی در آسیا برای من جالب است. فکر کنم استقلال حالا شرایط خوبی دارد.

 

* بله. در صورت شکست دادن حریف تایلندی استقلال احتمالا با تیمی از کره جنوبی بازی می کند و بعد فینال. تا فینال فقط دو تیم پیش روی استقلال قرار دارد.

- خب این قطعا اتفاق خوبی است. امیدوارم در بازی های آسیایی هم بتوانم خودم را خوب نشان دهم.

 

* از استقلال فصل قبل چیزی می دانی؟

- نه زیاد. فقط می دانم که قهرمان لیگ شده اند و تا نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی آسیا صعود کرده اند. نمی شود تیم بدی بود و مدیریت یا کادر فنی یا بازیکنان بد داشت و این همه موفقیت کسب کرد. استقلال برای من انتخاب بزرگ و خوبی است. خوشحالم که به ایران آمده ام و امیدوارم در طول مسابقات ارزش و توانایی های خود را نشان دهم.

 

* از امیر قلعه نویی بگو.

- هنوز ملاقات فنی خاصی نداشتیم. یک بار برایش بازی کردم و یک جلسه هم در تهران تمرین داشتم. او سرمربی است و باید درباره من نظر بدهد نه من درباره او. فکر می کنم بتوانم در کنارش فصل خوبی داشته باشم.

 

* اگر استقلال بخواهد می توانی دربازی آینده بازی کنی؟

- این کاری است که برایش به ایران آمده ام. بی صبرانه منتظرم تا به من میدان دهند و بازی کنم.

 

* آمادگیش را داری؟

- بله. می توانم بازی کنم و خوب هم ظاهر شوم. فقط طبیعی است که 90 دقیقه ای نباشم. هماهنگی من با تیم زمان می برد.

 

* اگر امیر قلعه نویی از تو بپرسد که از اول بازی می کنی یا ذخیره، چه می گویی؟

- به نظرم سرمربی از آن دست آدم هایی است که به بازیکن اعتماد دارد و خوشحال می شوم جنین اعتمادی بین ما باشد. من دوست دارم و می توان در بازی بعدی استقلال از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرم. نمی توانم 90 دقیقه بازی کنم اما دوست دارم از اول بازی کنم. دوست دارم همبازیانم را داخل زمین کمک کنم. تصمیم با مربی است نه با من. با این همه اگر سرمربی از من چنین چیزی بپرسد پاسخ من این است.

 

* انتظارات از تو خیلی بالاست. با رفتن جباری بازیساز اصلی تیم تو تنها بازیساز تیم هستی.

- از اینکه بازیساز تیم رفته چیزی نمی دانم. از اینکه انتظار از من زیاد است مطمئنم. حتی اگر او نمی رفت هم انتظار از من زیاد بود چون بازیکن خارجی هستم و اگر قرار بود خوب نباشم دلیلی برای استخدام من نبود. بازیکن خارجی همیشه تحت فشار است. در فوتبال یا باید نتیجه بگیری یا بازی نکنی. من برای گریه کردن به ایران نیامده ام. آمده ام تا لبخند را روی صورت هواداران استقلال بنشانم. امیدوارم با عمل این را ثابت کنم.

 

* حرف آخر؟

- ممنون از مصاحبه شما. ببخشید که وقت زیادی نبود. قول می دهم پس از اولین پاس گلم باز هم در خدمت شما باشم.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها