کد خبر: ۱۵۴۳۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
کارگردان سینما گفت: جشنواره‌ای با موضوع تخصصی و ویژه درباره قرآن و مضامین دینی می‌‌تواند باعث فرهنگسازی قرآنی به خصوص در میان جوان‌ها شود.

«انسیه شاه حسینی» نویسنده و کارگردان سینما درباره اهمیت برگزاری جشنواره قرآنی تسنیم گفت: برگزاری جشنواره‌ای با موضوع تخصصی و ویژه درباره  قرآن  و مضامین دینی می تواند باعث فرهنگ سازی قرانی به خصوص در میان جوان‌ها شود .

سازنده «شب بخیر فرمانده» با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل بالای قرآن در جهت نوشتن فیلم نامه و ساخت فیلم عنوان کرد: باید مدیران جشنواره در این‌باره به فرهنگ‌سازی و تبین سیاست‌های موثر اقدام کنند تا جوان‌ها با انگیزه و شوق وارد فضای حرفه ای فیلم سازی بشوند .

شاه حسینی با اشاره به آوردن فرهنگ قرآنی با ساخت فیلم های جذاب در بین آحاد مردم افزود: همان کاری را که حجت الاسلام قرائتی در برنامه‌های قرآنیش انجام داد و توانست با زبانی ساده فرهنگ قرآنی را برای همه اقشار جامعه فراگیر کند فیلمسازان هم می‌تواند چنین راهی را طی کند.

دومین جشنواره ملی تسنیم، آیات قرآنی از 22 تا 24 مردادماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها