کد خبر: ۱۵۴۳۴۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مدافع ملي‌پوش تيم يوونتوس اطمينان دارد که بانوي پير مي‌تواند سومين قهرماني متوالي خود در سري A ايتاليا را به دست بياورد اما به هم‌تيمي‌هايش هشدار داد که کار ساده‌اي پيش‌رو ندارند.
غول‌هاي شهر تورين فصل گذشه موفق شدند با اختلاف 9 امتياز نسبت به ناپولي به دومين عنوان قهرماني خود در اسکودتو برسند و حالا بيانکونري‌ها اميدوارند که بتوانند از عنوان قهرماني خود دفاع کنند.

به گزارش تسنيم، جورجيو کيه‌ليني، مدافع بانوي پير در گفت‌و‌گو با سايت رسمي باشگاه يوونتوس اظهار داشت: تاريخ ثابت کرده که کسب 3 عنوان قهرماني متوالي خيلي دشوار بوده و از اين حيث تاريخ سري A عليه ماست.

وي افزود: ما بايد هرکاري که براي رسيدن به سومين قهرماني‌مان لازم است را انجام بدهيم ولي اين کار همانند قدم زدن در پارک نخواهد بود. ما سال گذشته هم در کسب قهرماني کار ساده‌اي نداشتيم و در ماه ژانويه فاصله تيم‌ها در جدول خيلي کم شده بود.

مدافع ملي‌پوش بيانکونري‌ها تصريح کرد: در حالي‌که برخي از مردم فکر مي‌کردند چون ما درگير رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا هستيم دچار افت مي‌شويم موتور تيم‌مان با قدرت شروع به کار کرد.

کيه‌ليني معتقد است ناپولي، ميلان، اينتر و فيورنتينا بزرگ‌ترين چالش يوونتوس براي قهرماني در فصل پيش‌رو هستند.

مدافع 28 ساله يوونتوس در پايان خاطرنشان کرد: ناپولي تغييرات کلي داشته و با در اختيار گرفتن مربي جديد با سبکي متفاوت بازي خواهد کرد. تيم‌هايي همچون ميلان، اينتر و فيورنتينا رقباي جدي ما براي دفاع از عنوان قهرماني در سري A هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها