کد خبر: ۱۵۴۲۸۷
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
حسين خطيبي در نشست خبري بعد از بازي با تراکتورسازي گفت: برنامه ما براي اين بازي بازي هجومي بود و فقط به سه امتياز بازي فکر مي کرديم. از باخت ترسي نداشتيم و فقط به برد فکر مي کرديم.

حسين خطيبي در نشست خبري بعد از بازي با تراکتورسازي گفت: برنامه ما براي اين بازي بازي هجومي بود و فقط به سه امتياز بازي فکر مي کرديم. از باخت ترسي نداشتيم و فقط به برد فکر مي کرديم.

وي ادامه داد: در نيمه اول سعي کرديم تراکتورسازي را کنترل کنيم و براي نيمه دوم برنامه ريزي کرده بوديم. ميانگين سني تراکتورسازي بالا بود و مي دانستيم در نيمه دوم خسته خواهند شد ولي اشتباه بازيکنمان و گل به خودي، برنامه هايمان به هم ريخت.

مربي گسترش فولاد اظهار داشت: بين دو نيمه با صحبت هايي که رسول خطيبي داشت، سيستم بازي را عوض کرديم و مي خواستيم به پيروزي برسيم ولي در نهايت به تساوي رضايت داديم که فکر نمي کنم به درد هيچ يک از دو تيم بخورد.

خطيبي در خصوص ضعف دفاع تيم گسترش فولاد گفت: هدف اصلي ما استفاده از بازيکنان بومي و ايراني است ولي به علت جوان و کم تجربه بودن بازيکنان، نياز به کار و برنامه بيشتر دارند. براي به خدمت گرفتن چند بازيکن خارجي براي مرتفع کردن نقاط ضعفمان، اقداماتي انجام داده ايم و بازيکنان جديدي نيز به تيم اضافه خواهند شد.

وي تصريح کرد: گسترش فولاد با توجه به ترکيب جوان تيمش، خوب بازي کرد و به نظر من آينده فوتبال استان به دست اين جوانان رقم خواهد خورد. از تماشاگران هم خواهش مي کنم همانند تراکتورسازي از گسترش فولاد حمايت کنند تا شايستگي هاي بازيکنان بومي و جوان آذربايجان را ثابت کنيم.

مربي گسترش فولاد در مورد علت نبودن چاواري و سعيد آقايي اظهار داشت: چاواري بازيکن خارجي تيم، به علت تمام شدن ويزاي کاريش چند روزي هم در تمرينات حضور نداشت و به اين علت در ترکيب تيم قرار نگرفت. سعيد آقايي هم به خاطر مسموميت جزئي که چند روز قبل برايش اتفاق افتاده بود، در اين بازي غايب بود.

خطيبي در پايان گفت: بحث کاپيتاني در تيم زياد مهم نيست و رفاقت خوبي در بين بازيکنان وجود دارد. همانطور که در بازي گذشته نيز رسول خطيبي با وجود حضور در داخل زمين بازوبند کاپيتاني را از نقي زاده نگرفت، احمد کامدار نيز به خاطر احترام به سعيد مهدي پور بازوبند را به او داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها