کد خبر: ۱۵۴۲۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قرارداد من با باشگاه ذوب آهن به صورت فصلي تمام شده و من براي بازي در پرسپوليس هيچ مشکلي ندارم.
پيام صادقيان پس از تساوي مقابل پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه چند سالي است که بدشانسي به من روکرده و توپ‌هايم وارد دروازه نمي‌شود. حتي اين اتفاق در ذوب آهن هم برايم افتاده و نمي‌دانم از شانس بد من است و يا مشکل جاي ديگر است.

وي افزود: نمي‌دانم کي اين مشکل دست از سرم برمي‌دارد اما تمام تلاشم را مي‌کنم که با پيراهن پرسپوليس اين طلسم را بشکنم و امسال براي تيم دايي بازيکني موثر و تاثيرگذار باشم. ما امسال تيم جوان و خوبي داريم که فقط نياز به هماهنگي بيشتر داريم البته من همين جا براي ذوب آهن هم که مديون ‌آن هستم و با پيراهنش زندگي و بزرگ شده‌ام آرزوي موفقيت دارم و خوشبختانه از برخورد شب گذشته آنها نيز بسيار سپاسگزارم.

وي افزود: اصلا توقع نداشتم که هواداران ذوب آهن بخواهند به من بي‌احترامي کنند. آنها بسيار فهميده و فوتبال بلد هستند البته من هم متاسفم که نتوانستم به تيم‌شان گل بزنم. ولي اگر شد در بازي‌هاي آينده اين کار را انجام خواهم داد.

صادقيان در پايان درباره مشکلش با ذوب آهن براي بازي در پرسپوليس نيز گفت: من خودم شخصا اين موضوع را از طريق سازمان ليگ پيگيري و متوجه شدم هيچ مشکلي براي حضورم در پرسپوليس وجود ندارد. من تا آذرماه قرارداد فصلي با ذوب آهن داشتم و قانونا در انتهاي فصل بازيکن آزاد بودم. به خاطر همين با پرسپوليس قرارداد بستم و هيچ مشکلي هم در اين خصوص ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها