کد خبر: ۱۵۴۲۶۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي ذوب آهن با انتقاد از نمايش تيمش برابر پرسپوليس مي‌گويد بعضي از بازيکنانش روزه بوده‌اند و همين مسئله کار تيمش را سخت کرده بود.

لوکا بوناچيچ پس از تساوي بدون گل تيمش برابر پرسپوليس درباره اين ديدار گفت: امشب خوب بازي نکرديم. دور از انتظار بوديم و آن چيزي که من مي‌خواستم نشد. ما ساختار اوليه‌مان را از دست داديم و ديگر اين‌که حالت دفاعي پيدا کرديم. پرسپوليس به پيروزي نزديک‌تر بود. بدشانسي که جلوي استقلال خوزستان داشتيم و نبرديم امروز به ما برگشت و خوب نبوديم و نباختيم. فوتبالي که ديديد چيزي نبود که من دنبالش هستم. بازيکنان باتجربه‌اي داريم و انتظار مي‌رود که از لحاظ مسووليت‌پذيري در سطح‌ بالاتري خودشان را نشان دهند. بايد در نظر داشته باشيم که بعضي از بازيکنان در اين چند روز روزه بودند و اين کار ما را سخت کرد اما اين حق بازيکنان است و بايد به آنها احترام گذاشت. بازي آنها به چشم مي‌آمد که اصلا ناي بازي کردن نداشتند و خدا را شکر که بازي صفر - صفر تمام شد.

او در پاسخ به سوالي اظهار کرد: من از مسلمان، زنيدپور و رجب‌زاده راضي نيستم. اين بازيکنان از کساني بودند که توقعات بيشتري از آنها مي‌رفت ولي نتوانستند خودشان را نشان دهند. مثلث آنها جواب نداد و بايد بيشتر کار کنيم. رجب‌زاده را به اين دليل تعويض کردم که خسته بود و در نيمه‌ي اول بهتر بود. قبل از بازي به بازيکنان گفتيم پرسپوليس شرايط بسيار خوبي دارد و نبايد از آنها غافل شد. تعويض رجب‌زاده با تبريزي به خاطر بلند بودن قد تبريزي هم بود. چون آنها روي ارسال‌ها خطرناک بودند و تبريزي مي‌توانست موفق‌تر باشد. در اين‌جور مواقع مي‌توانم از قد تبريزي استفاده کنم.

سرمربي ذوب آهن در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌که البته شما تبريزي را جاي رجب‌زاده به ميدان نياورديد و ايماني را به جاي او به زمين فرستاديد، پاسخ داد: در بعضي از صحنه‌ها ديديد ما روي هوا مشکل داشتيم. درست است که ايماني به جاي رجب‌زاده رفت اما در ساختار تيمي، تبريزي عملا جاي رجب‌زاده بازي مي‌کرد. به هر حال هيچ‌کدام از تعويض‌هاي ما آن‌چه که مدنظر داشتيم را نتوانست جواب دهد.

بوناچيچ در پاسخ به اين‌که مدير رسانه‌اي ذوب آهن چرا در ليست اين تيم نيست، گفت: اين مسائل چندان به من ربط پيدا نمي‌کند. از من سوالات فني بپرسيد.

او در پاسخ به سوالي مبني بر محتاط بودن تيم ذوب آهن در اين ديدار و انتقاداتي که يک خبرنگار نسبت به بازي ذوب آهن داشت، اظهار کرد: اين نظر شماست و به آن احترام مي‌گذارم. من هم که گفتم بد بازي کرديم. پرسپوليسي‌ها به ما فشار مي‌آوردند و ما نمي‌توانستيم از آن حالت دفاعي بيرون بياييم. ما عملا براي يک امتياز داشتيم بازي مي‌کرديم. از بعضي بازيکنان انتظار بيشتري مي‌رفت اما نتوانستند کيفيتشان را نشان دهند. شما از بازي ايماني انتقاد کرديد اما او حتي اگر هم بد بازي کرده باشد، ايرادي ندارد. من مي‌خواهم ميانگين سني تيم را کاهش دهم.

سرمربي ذوب آهن در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌که برنامه اين تيم در بازي رو به جلو دقيقا چه بوده است، بيان کرد: به نظرم پنج نفر کم داشتيم. ما مي‌خواستيم 3-3-4 بازي کنيم و وقتي توپ را گرفتيم جلو بياييم اما اين‌گونه نشد. ما نتوانستيم سوار بر بازي شويم. به هر حال ما تلاش مي‌کنيم در بازي‌هاي بعدي از لحاظ حرکتي و تهاجمي خيلي بهتر باشيم. ما انتظار داريم هر هفته بهتر از قبل شويم. تلاش مي‌کنيم که بازي رو به جلو داشته باشيم اما امروز موفق به اين کار نشديم. در اهواز 6-5 موقعيت خوب داشتيم. در تهران برابر استقلال 4-3 موقعيت داشتيم اما امشب نداشتيم ولي گل نزدن ما مثل اين‌که هم‌چنان سر جايش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها