کد خبر: ۱۵۴۲۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «متاسفانه بدشانسی همچنان گریبانگیر من بوده و باعث شده که توپ‌هایم وارد دروازه ذوب‌آهن نشود.»
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پیام صادقیان که در بازی ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، نمایش خوبی داشت اما در نهایت تیمش در اصفهان 2 امتیاز از دست داد. این بازیکن جوان در خصوص دیدار سرخپوشان با ذوب‌آهن و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد که در زیر می‌آید:

 

* نظرت در مورد بازی ذوب آهن - پرسپولیس چیست؟

- باید بازی را می‌بردیم، چرا که بهترین فوتبال ممکن را در اصفهان انجام دادیم. متاسفانه بدشانسی دست از سر من برنداشته و بار دیگر توپ‌های من در دیدار با ذوب‌آهن وارد دروازه این تیم نشد. در ذوب‌آهن نیز بسیاری از موقعیت‌های من تبدیل به گل نمی‌شد اما امیدوارم که در بازی بعد گل بزنم.

 

* ذوب‌آهن چطور بود؟

- من نمی‌دانم ذوب‌آهن با آن همه بازیکن خوبی که دارد، چرا خوب بازی نکرد. اصلا انتظار نداشتم ذوب‌آهن اینطور بازی کند و تیم پارسال خیلی قوی‌تر از تیم امسال بود. ما مقابل این تیم همه کار کردیم و فقط گل نزدیم.

 

* خودت هم در آستانه گل زدن بودی اما بدشانسی آوردی و ضربه‌ات به تیر دروازه خورد ...

- دقیقا همینطور است و نمی‌دانم چرا بدشانس بودم. یکی از توپ‌هایم که به تیر خورد و ضربه دیگرم را نیز کاسپاروف از کنج دروازه بیرون کشید. ضربه برگردان عباس‌زاده و تک به تک نوروزی هم به هدر رفت تا خیلی راحت 2 امتیاز را از دست بدهیم. واقعا لوکا بوناچیچ خیلی خوش شانس است که تیمش جمعه شب نباخت. من فکر می‌کردم کاشته‌ام گل شود. چون توپ به زمین خورد، تصور کردم ضربه‌ام گل شده است. حتی خودم را برای خوشحالی آماده کردم ولی متاسفانه توپ به تیر دروازه خورد.

 

* از عملکردت در دیدار با ذوب‌آهن راضی هستی؟

- من فوق‌العاده بازی کردم ولی حیف که بدشانس بودم و گل نزدم.

 

* قبل از بازی با بازیکنان ذوب‌آهن صحبت کردی؟

- بله، به رختکن ذوب‌آهن رفتم و با هم‌تیمی‌های سابقم حرف زدم.

 

* خیلی‌ها معتقدند با توجه به سبک بازی و تکنیکی که داری می‌توانی بیشتر به پرسپولیس کمک کنی. نظر تو در این مورد و البته مقایسه‌ات با خلعتبری  چیست؟

- من هم امیدوارم که بتوانم عملکرد مثبتی در پرسپولیس داشته باشم. اما در مورد مقایسه ام با خلعتبری باید بگویم من از سال‌ها پیش بازی این بازیکن را دوست داشتم و خیلی‌ها می‌گویند که شبیه او بازی می‌کنم که این برای خودم هم جالب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها