کد خبر: ۱۵۴۲۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
کاپيتان ليورپول پس از رد پيشنهاد بايرن مونيخ در سال گذشته، توصيه جالبي به مهاجم اين تيم کرده است.
اگر استيون جرارد سال گذشته به بايرن مونيخ مي‌رفت مي‌توانست به همراه اين تيم فاتح سه گانه‌اي رويايي شود و براي دومين بار به عنوان بازيکن، ليگ قهرمانان اروپا را بالاي سر ببرد.

به گزارش فارس،اين نخستين باري نبود که يک باشگاه ديگر قصد داشت جرارد را از ليورپول خارج کند ولي اين بازيکن بار ديگر تعهد خود را به اين تيم نشان داد. اکنون کاپيتان ليورپول از لوييس سوارز نيز مي‌خواهد تا همانند او آنفيلد را ترک نکند.

«اين شانس را داشتم که سال گذشته با رفتن به يک تيم ديگر بتوانم در ليگ قهرمانان اروپا بازي کنم ولي به هيچ وجه براي اين کار وسوسه نشدم. پيش از اين نيز بارها اين پيشنهادها به من شده بود ولي ليورپول را ترک نکردم. اين پيغام من براي لوييس است. ممکن است او نيز شانس‌هاي زيادي براي ترک آنفيلد و حضور در تيم‌هاي ديگر داشته باشد ولي به عقيده من، بازيکني در سطح کيفي او بايد صبر کند تا بهترين‌ها برايش اتفاق بيفتد.»

وي در اين مورد عنوان کرد: همواره به اين اعتقاد دارم که سال آينده مي‌تواند جبران تمامي ناکامي‌هاي شما در سال جاري باشد. اين موضوع مي‌تواند تيم ما را به سطح بالاتري برساند. ممکن است سال‌هاي آينده براي او سال‌هاي بسيار خوبي باشد ولي اکنون زمان مناسبي براي رفتن از ليورپول نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها