کد خبر: ۱۵۴۲۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
کاپیتان لیورپول پس از رد پیشنهاد بایرن مونیخ در سال گذشته، توصیه جالبی به مهاجم این تیم کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، اگر استیون جرارد سال گذشته به بایرن مونیخ می‌رفت می‌توانست به همراه این تیم فاتح سه گانه‌ای رویایی شود و برای دومین بار به عنوان بازیکن، لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

این نخستین باری نبود که یک باشگاه دیگر قصد داشت جرارد را از لیورپول خارج کند ولی این بازیکن بار دیگر تعهد خود را به این تیم نشان داد. اکنون کاپیتان لیورپول از لوییس سوارز نیز می‌خواهد تا همانند او آنفیلد را ترک نکند.

«این شانس را داشتم که سال گذشته با رفتن به یک تیم دیگر بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم ولی به هیچ وجه برای این کار وسوسه نشدم. پیش از این نیز بارها این پیشنهادها به من شده بود ولی لیورپول را ترک نکردم. این پیغام من برای لوییس است. ممکن است او نیز شانس‌های زیادی برای ترک آنفیلد و حضور در تیم‌های دیگر داشته باشد ولی به عقیده من، بازیکنی در سطح کیفی او باید صبر کند تا بهترین‌ها برایش اتفاق بیفتد.»

وی در این مورد عنوان کرد: همواره به این اعتقاد دارم که سال آینده می‌تواند جبران تمامی ناکامی‌های شما در سال جاری باشد. این موضوع می‌تواند تیم ما را به سطح بالاتری برساند. ممکن است سال‌های آینده برای او سال‌های بسیار خوبی باشد ولی اکنون زمان مناسبی برای رفتن از لیورپول نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها