کد خبر: ۱۵۴۱۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌متاسفانه اصفهان براي ما مانند مثلث برمودا شده است.
سعيد شيريني درباره عملکرد پرسپوليس در بازي با ذوب‌آهن و حواشي‌هاي به وجود آمده، گفت: خوشبختانه پس از عملکرد خوبي که برابر تراکتورسازي داشتيم متاسفانه تير دروازه و فشار در هفته اول به داوران دو امتياز را از ما گرفت.

به گزارش فارس،وي افزود: اين‌ها هيچ مانعي براي توقف پرسپوليس نمي‌شود و در بازي‌هاي آينده بهتر و جذاب‌تر بازي خواهيم کرد. متاسفانه هميشه فشارها و برخي مسائل پيش‌آمده که سيستم داوري را عليه ما حساس کرده است.

شيريني خاطرنشان کرد: همه صحنه مشکوک پنالتي را ديدند. من کارشناس نيستم که درباره آن صحنه نظر بدهم اما همه چيز را دوست دارم کارشناسان شفاف بيان کنند. ما به همه داوران احترام مي‌گذاريم اما دوست نداريم که حق‌مان هم از بين برود. متاسفانه معمولا هفته اول مشکلاتي را براي پرسپوليس به وجود مي‌آورند تا در هفته‌هاي بعدي فشارها روي اين تيم باشد.

شيريني در خصوص اتفاقات پيش آمده قبل از بازي با ذوب‌آهن نيز گفت: هر دفعه که به اصفهان مي‌آييم براي ما اتفاقات عجيب و غريب مي‌افتد. برايمان هم جاي سؤال و معما است و نمي‌دانم چطور بايد اين را حل کنيم.

وي افزود: اصلا براي ما اصفهان و اتفاقاتش مانند مثلث برمودا شده، ما وقتي که به ورزشگاه فولادشهر رفتيم و خواستيم وارد رختکن شويم، ناگهان دود غليظي بالاي رختکن را گرفته بود که اگر داخل رختکن مي‌شديم و در بسته بود چه بسا کار به خفگي هم مي‌کشيد.

سرپرست پرسپوليس ادامه داد: مي‌خواستيم ماجرا را توضيح دهيم اما هيچکسي نمي‌شنيد همين موضوع تمرکز بچه‌ها و کادر فني ما را به هم ريخت. دفعه پيش موضوع آب‌ها پيش آمد و اين دفعه موضوع دود که الحمدلله مشکلي براي ما ايجاد نکرد. ولي مطمئن باشيد ديگر آب و آتش و طوفان و سيل نمي‌تواند پرسپوليس را دچار مشکل کند. حق ما است دلايلش را بدانيم که علت چيست، ما دوست داريم بدانيم اين مشکلات به خاطر ايرادات فني است يا غير فني. اميدوارم که به اين مسائل رسيدگي کنند.

سرپرست قرمزپوشان در مورد اتفاقات قبل از بازي در هتل عليه بنگر نيز گفت: متاسفانه دو اتفاق ناخوشايند ديگر براي ما در اصفهان افتاد. شب قبل از بازي يکسري طرفدار که خود را سپاهاني‌ مي‌دانستند مقابل هتل ظاهر شدند و عليه بنگر حرف‌هاي بسيار رکيکي زدند. آنها 15 دقيقه دست از فحاشي برنمي‌داشتند تا حدي که اتاق‌هاي ديگر که در آن خانواده‌ها ساکن بودند از اين کار تاسف مي‌خوردند. البته بعد از پيگيري‌ها خوشبختانه نيروي انتظامي آمد و همه را متفرق کرد. ولي واقعا اتفاقات اصلا خوبي نبود. براي بازيکني که سال‌ها در سپاهان زحمت کشيده است.

وي افزود: بعد از بازي نيز تعدادي افراد معلوم الحال که دو خودرو بودند و پرچم‌هاي زرد داشتند به سمت ما حمله‌ور شدند اين اصلا اتفاقي نيست که براي اصفهان بيفتد و من اميدوارم نيروهاي انتظامي همکاري‌هاي بيشتر با تيم‌هاي پرطرفدار در استان خود داشته باشند چون خداي ناکرده بعدها شايد اتفاقي بيفتد که ديگر نشود آن را جمع کرد. نمي‌دانم اين اتفاقات اگر در تهران مي‌افتاد چه کار مي‌کردند و خودشان عکس‌العمل‌شان واقعا چه بود. من از فوتبال اصفهان مي‌خواهم که به اين موضوعات رسيدگي کنند چون تعدادي از هواداراني که معلوم است با پرسپوليس مشکل دارند سعي مي‌کنند از آب گل‌آلود ماهي بگيرند و به هر طريقي که شده به پرسپوليس و بازيکنانش در اصفهان بي‌احترامي کنند که اين اصلا خوب نيست. البته ما براي گفته‌هايمان مدارک لازم را داريم و قطعا شايد موضوعات را از طريق کميته انضباطي پيگيري کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها