کد خبر: ۱۵۴۱۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
هواداران فوتبال آلمان معتقدند مهاجم تيم تاتنهام هاتسپرز انگليس ارزشي کمتر از 100 ميليون يورو داشته و تيم‌هايي نظير رئال مادريد نبايد بابت او رقم نجومي هزينه کنند.
از زماني که فصل نقل و انتقالات تابستاني آغاز شد، يک خبر در ارتباط با سنگين‌ترين انتقال احتمالي فصل جاري در رسانه‌ها انتشار يافته است که ربط به تيم کهکشاني‌ رئال مادريد و گرت بيل، گلزن تيم تاتنهام دارد. بر اين اساس در فضاي مجازي و حتي رسانه‌هاي صوتي، تصويري و نوشتاري گزارش شد رئالي ها در تدارک خريد 120 ميليون يورويي اين بازيکن تيم لندني هستند.

به گزارش فارس،اين موضوع باعث شد تا روزنامه مورگن پست آلمان از طريق سايت خود بحث خريد بيل را به نظرخواهي از هواداران بگذارد. در نظرخواهي که در آن حدود 30 هزار نفر شرکت کردند،‌ 65 درصد ارزش اين بازيکن را کمتر از 100 ميليون يورو عنوان کرده و خواهان آن شدند رئال بابت وي بيشتر از کريستيانو رونالدو، اعجوبه پرتغالي خويش (108 ميليون يورو) هزينه نکند.

در اين ميان 35 درصد نيز عنوان کردند ارزش بيل 24 ساله بيش از 100 ميليون يورو است و اگر رئال واقعا چنين رقمي را هزينه کند،‌ سرمايه‌گذاري صحيحي انجام داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها