کد خبر: ۱۵۴۱۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
7 عضو هيئت مديره منصوري معرفي شدند تا اقداماتي را جهت حضور اين تيم در فصل پانزدهم ليگ برتر فوتسال انجام دهند.
تيم فوتسال منصوري پس از پايان چهاردهمين دوره ليگ برتر همچون ساليان گذشته قصد کناره‌گيري از ليگ را داشت و مسئولان اين تيم اعلام کردند که نمي‌خواهند تيمداري کنند، اما پس از گذشت چند هفته مسئولان منصوري با شوراي شهر جلسه‌اي را برگزار کردند و تصميم بر اين شد که شوراي شهر 51 درصد هزينه‌ها را متقبل شود و مابقي برعهده خود مسئولان منصوري باشد. با وجود تعيين اين موضوع اما تکليف تيم مشخص نشده بود و هنوز کادرفني و بازيکنان تيم مشخص نشده‌اند اما با برگزاري جلسه مابين اعضاي تيم و مسئولان شهر قرچک نفرات هيئت مديره مشخص شدند تا اولين اقدام براي تيمداري در فصل آينده صورت بگيرد.

به گزارش فارس،به اين ترتيب اسماعيلي، کريم منصوري، شيرنژاد، رئيس شوراي شهر، قاسمپور، شهردار، رياحي، فرماندار، نقوي، نماينده مجلس و قاسي‌زاده، رئيس تربيت بدني اعضاي هيئت مديره منصوري شدند که البته قرار است 2 عضو ديگر از شوراي شهر نيز به اين نفرات اضافه شوند.

همچنين مسئولان منصوري معتقد هستند تا مديرعاملي را به قاسمپور تحويل دهند که اين امر بايد مورد تاييد اعضاي شوراي شهر قرار بگيرد، اما به نظر مي‌رسد مشکل خاصي براي گرفتن اين پست وجود ندارد و قاسمپور مديرعامل منصوري خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها