کد خبر: ۱۵۴۱۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
بازیکن صربستانی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم با استقلال عنوان قهرمانی در آسیا را تجربه کنم.

به گزارش 598،گوران لاوره در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط استقلال و حضورش در این تیم به صحبت پرداخت که در زیر صحبت های این بازیکن را می خوانید:

فارس: در مورد حضورت در استقلال صحبت می کنی؟

 احساس خوبی دارم، از روز اولی که بچه ها و سرمربی استقلال را دیدم این حس به من دست داد محیط بسیار خوبی است. خیلی روحیه خوبی در تیم حاکم است. از وقتی که اینجا هستم احساس می کنم می توانم یک چیزی به تیم اضافه کنم. با استقلال دنبال قهرمانی لیگ و دنبال اینکه در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و قهرمان شوم هستیم.

فارس: امروز تست پزشکی می دهی از این بابت مشکلی نداری؟

نه هیچ مشکلی ندارم.

فارس: قبل از حضور در استقلال چه شناختی از این تیم داشتی؟

می دانستم استقلال جزو دو باشگاه محبوب آسیا هست.

فارس: پیش از حضور در استقلال چه رزومه کاری داشتی؟

از هشت سالگی در آکادمی پارتیزان بودم و آکادمی این تیم را تمام کردم. 16 سالم که شد در جام جهانی زیر 16 سال کاپیتان تیم زیر 16 سال یوگسلاوی سابق بودم. بعد از جام جهانی زیر 16 سال اندرلخت به دنبال من آمد. هشت سال برای این تیم بازی کردم دو قهرمانی با این تیم به دست آوردم و در چمپیونز لیگ برای این تیم بازی کردم. سپس به هلند رفتم 4 سال برای گرامینیخن در لیگ برتر هلند بازی کردم. یک تجربه خوبی که داشتم به لیگ برتر انگلیس رفتم. برای تیم بارنزلی بازی کردم. به نظر من لیگ انگلیس بهترین لیگ برای فوتبال بازی کردن است. در ادامه برگشتم همان جا که همه چیزم را از آن جا شروع شده بود و اکنون نیز اینجا (استقلال) هستم.

فارس: استقلال شرایط خاصی دارد، آیا بازی‌های این تیم را دیده بودی؟

بازی با سپاهان را دیدم، همچنین بازی های قبلی‌اش را نیز دنبال کردم.

فارس: از بازیکنان سرشناس ایرانی کسی را می شناختی؟

در اوکراین که به اردوی این تیم (استقلال) رفتم با همه بازیکنان آشنا شدم و خیلی رابطه نزدیکی پیدا کردیم. طبیعی است بازیکنانی که در تیم ملی ایران حضور دارند نیز می شناسم. از بازی ها ملی فقط بازی جام جهانی 1998 ایران و یوگسلاوی که از روی ضربه ایستگاهی میهایلویچ گل زد و یک بر صفر یوگسلاوی پیروز شد در خاطر من هست.

 

فارس: سابقه بازی ملی داشتی؟

در المپیک 2004 بازی کردم و برای تیم ملی زیر 21 سال صربستان بازی کردم.

فارس: هدفت از حضور در استقلال چیست؟

قهرمانی در آسیا و تجربه زندگی کردن در کشوری مثل ایران است.

فارس: چند روزی است که به ایران آمدید، شرایط زندگی ایران چطور است؟

خیلی حس خوبی دارم. از زندگی در ایران لذت خواهم برد و امیدوارم راه را برای بازیکنان خیلی خوب دیگری که هستند باز کنم تا آن ها هم به ایران بیایند.

فارس: دوستان معروف تو کدام بازیکنان هستند؟

کمپانی و لوئیز سوارز دوستان صمیمی من بودند. با این دو بازیکن بازی می کردم هنوز هم با هم تماس داریم. با سوارز در همان تیم گرامینیخن بازی می کردم با کمپانی در اندرلخت بازی می کردم. هر دو بازیکن حضورم را در استقلال تبریک گفتند. کمپانی مثل داداشم است و دائم در تماس هستیم. تلاش می کنم که حتما او به ایران بیاد و یک بازی استقلال را در تهران ببیند.

فارس: بازی با سپاهان چطور بود؟

استقلال بهتر بازی کرد. استقلال در این دیدار یک مقدار بدشانس بود پنالتی که به سود سپاهان اعلام شد درست نبود. اگر بازی دو بر صفر نمی شد استقلال می توانست برنده شود.

فارس: و صحبت پایانی...

امیدوارم با استقلال تاریخ ساز شویم افتخار می کنم در این تیم بازی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها