کد خبر: ۱۵۴۰۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
این اتفاق جالب برای آنهایی که اهل خرافات هستند جذابیت بیشتری دارد.
جهان، امیر قلعه نویی در لیگ سیزدهم طعم شکست را چشید و با سه امتیازی که استقلال در بازی دیشب برابر سپاهان از دست داد خیلی ها بازهم با رجوع به این نظریه که تیم های این مربی همیشه بد شروع می کنند و خوب به پایان می رسانند، سعی در کم کردن حجم انتقادات نمایند؛ موضوعی که طی این سالها وجود داشته و تا حدودی هم عادی به نظر می رسد.

استقلال در یکی از حساس ترین بازی های سالهای اخیر خود برابر سپاهان تن به شکست داد تا از نقطه نظر فنی این بازی بازتاب های مختلفی داشته باشد اما این بازی و این نتیجه در دایره آمار حاوی نکته ای جالب و عجیب است که کسی به آن توجه ندارد.

امیر قلعه نویی تا به امروز سه بار موفق به کسب جام قهرمانی با تیم استقلال شده است و جدا از رکوردهای او در ادوار مختلف لیگ برتر یک موضوع پنهان مانده و آن هم نتایجی بوده که این مربی در هفته های دوم با استقلال گرفته است.

وی در سال ۸۴ با استقلال برابر پاس تهران قرار گرفت و ۲ بر ۱ شکست خورد و در پایان آن سال به قهرمانی رسید.

این مربی در سال ۸۷ در هفته دوم و در جامه سرمربیگری استقلال با مس کرمان رودررو شد و تن به شکست دو بر یک داد و در پایان همان سال قهرمان شد.

سرمربی استقلال در سال ۹۱ نیز در هفته دوم برابر سایپای کرج تن به باخت مشابهی داد و ۲ بر یک شکست خورده زمین را ترک کرد و عجیب که اینبار نیز تیم او به قهرمانی رسید.

...و حالا استقلال بازهم با همان اتفاق آشنا روبرو شده و در هفته دوم لیگ برتر برابر سپاهان تن به شکست ۲ بر یک داده است و این سوال پیش روی خودش و طرفدارانش مطرح است که؛ آیا بازهم این باخت به سرانجامی خوش برای او مبدل می شود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مدير
-
۱۲:۰۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۷
۱۲
ولي امسال زير پاهاي پرسپوليس له خواهد شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها