کد خبر: ۱۵۳۹۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي بورسيا دورتموند تاکيد کرد اختلافات ميان مهاجم لهستاني تيمش با سران باشگاه در مورد موضوع انتقال وي به آليانتس آره‌نا در يکي دو روز آينده حل و فصل خواهد شد.
يورگن کلوپ با اشاره به ابراز نارضايتي و انتقاد شديد روبرت لواندوفسکي از تصميم سران بورسيا دورتموند براي ممانعت از انتقال او به بايرن مونيخ تاکيد کرد ادامه پيدا کردن اين اختلاف سودي به حال هيچ يک از طرفين ندارد و گفت که مهاجم لهستاني تيمش به زودي روي ماموريت خود در فصل جديد تمرکز خواهد کرد.

به نقل از تسنيم، لواندوفسکي چندي پيش اعتراف کرد به دليل اينکه دورتموند به وي اجازه نداده در تابستان امسال به تيم محبوبش، بايرن مونيخ منتقل شود، احساس مي‌کند مورد خيانت واقع شده است. کلوپ در خصوص وضعيت مهاجم 24 ساله تيمش که اين فصل، آخرين فصل حضور او در سيگنال ايدونا پرک است، گفت: مسائل باقيمانده که بايد در موردشان بحث و گفت و گو صورت بگيرد، داخلي هستند و در داخل باشگاه حل خواهند شد. اطمينان دارم که همه چيز در يکي دو روز آينده حل و فصل خواهد شد. اين موضوع را تمام شده بدانيد.

کلوپ 46 ساله در ادامه با تاکيد بر اينکه اختلافات موجود ميان لواندوفسکي و سران باشگاه، تاثيري چنداني بر عملکرد اين بازيکن لهستاني در جمع زردپوشان منطقه رور آلمان نخواهد گذاشت،‌ تصريح کرد: به نظر من، کاري که روبرت در زمين بازي انجام مي‌دهد، هزار برابر مهم‌تر از چيزي است که او به زبان مي‌آورد چون کاري که او انجام مي‌دهد نيازي به تعبير يا تفسير ندارد.

اولين بازي دورتموند در فصل جديد فوتبال بوندس ليگا، 8 روز ديگر برابر آگزبورگ خواهد بود اما مردان کلوپ پيش از آن، امروز در دور نخست جام حذفي آلمان بايد به مصاف ويلهم‌شاون بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها