کد خبر: ۱۵۳۹۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
محاکمه یک شهروند اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران آغاز شد.
به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه المصری الیوم چاپ قاهره، سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک)، لایحه اتهامی را علیه یک شهروند اسرائیلی عضو گروه "ناتوری کارتا" به دادگاه ارائه کرده است. این گروه شامل یهودیان مخالف اسرائیل و صهیونیسم است.

در این لایحه ، او به داشتن "قصد خیانت بزرگ"، "کمک به دشمن در دوره جنگ" و "جاسوسی برای دشمن" به معنی خیانت به اسرائیل و جاسوسی برای ایران متهم شده است.

این فرد 46 ساله متهم است در ماه گذشته میلادی به سفارت ایران در برلین مراجعه کرده و به مقامات ایرانی در سفارت، پیشنهاد جاسوسی از اسرائیل را مطرح کرده بود.

به گزارش عصر ایران، این متهم به مقامات ایرانی پیشنهاد کرده بود به دلیل عقیدتی و دشمنی اش با اسرائیل، حاضر است به سود ایران از اسرائیل جاسوسی کند.

بر اساس این گزارش، او بعد از بازگشت به اسرائیل، به فعالیت هایش ادامه داد و چند بار تلاش کرد از طریق اینترنت در کافی نت و یکی از تلفن های عمومی در شهر قدس با مقامات ایرانی تماس برقرار کند.

این شهروند اسرائیلی به اتهامات علیه خود اعتراف کرد و گفت که این اقدامات را به دو دلیل عقیده و دشمنی اش با اسرائیل انجام داده است.

  • اسرائیل
    یکی از کارت های توضیحی اعضای گروه یهودیان مخالف صهیونیسم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها