کد خبر: ۱۵۳۹۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی سپاهان این موضوع که داور در بازی با استقلال به سود این تیم سوت زده را رد کرد.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی2 بر یک  تیمش مقابل استقلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و خوب هم از آب درآمد. من هم به تیم استقلال و هم به بازیکنان خودم به خاطر این مسابقه تبریک می‌گویم. 2 طرف خوب بودند و خوشحالم که توانستیم بازی را به نفع خودمان پیش ببریم. در عین حال اشتباهات زیادی را هم مرتکب شدیم.

وی ادامه داد: وقتی در نیمه دوم بازی 2 بر صفر بود شانس‌های گلزنی خوبی را به دست آوردیم که اگر آنها وارد دروازه استقلال می‌شد بعد از 30 دقیقه از این نیمه استقلال ضعیف‌تر می‌شد اما برعکس این اتفاق افتاد و بازی برای ما دشوار شد.

کرانچار اظهار داشت: چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری به این قضیه معتقد بودم که اگر بخواهیم در فوتبال عقب بنشینیم نه تنها باید منتظر گل‌خوردن که باید منتظر شکست هم بود. می‌توانم از نتیجه مسابقه با استقلال راضی باشم و از حالا باید روی بازی بعد تمرکز کنیم.

خبرنگاری پرسید خیلی‌ها معتقدند داور مسابقه یار دوازدهم سپاهان بوده که سرمربی این تیم گفت: فکر می‌کنم اگر دوباره فیلم بازی را نگاه کنیم می‌بینید که در صحنه پنالتی توپ به دست مدافع استقلال خورد و قانون هم این را می‌گوید که وقتی توپ به دست بخورد هند پنالتی صورت گرفته است. به نظر من داور یار دوازدهم سپاهان نبود و حتی در مواردی به نفع میزبان سوت زد اما در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

کرانچار درباره اینکه آیا از بعد فنی مجتبی جباری در بازی مقابل استقلال راضی بوده یا خیر تاکید کرد: می‌شود گفت که جباری بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و ما هم از او تشکر می‌کنم فکر می‌کنم تشویق جوانمردانه هواداران استقلال زمان گرم کردن این بازیکن به او انگیزه فراوانی داد. از آنجایی که جباری با تاخیر به ما ملحق شده فکر می‌کنم بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و در ادامه، مسابقه به مسابقه کیفیت بهتری از خودش به نمایش خواهد گذاشت.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با این بازی آیا سپاهان برای آسیا خط و نشان کشیده است گفت: واقعیت این است که تیم امسال ما نسبت به سال گذشته تقویت شده و بازیکنان جدید توانسته‌اند به تیم شخصیت بدهند.

کرانچار گفت: در دیدار امشب و هفته اول نشان دادیم که به این حد رسیدیم تا قدرتمند باشیم در این خصوص شاهد ضعف‌هایمان هم بودیم و نمی‌توانیم از آن چشم‌پوشی کنیم. تا شروع مسابقه لیگ قهرمانان آسیا زمان و بازی‌های متعددی باقیمانده که همین مسئله باعث می‌شود هماهنگی ما بیشتر شود.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چرا تیمش روی ارسال‌ها ضعیف کار کرد و بازیکنان سپاهان مدام خطا می‌کردند تصریح کرد: حرفی که شما می‌گویید کاملا صحت دارد اما باید بدانیم که قدرت اصلی استقلال روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین بود. برای این تاکتیک برنامه داشتیم که روی ضربات ایستگاهی حریف خودمان کار کنیم. بازیکنان ما سعی کردند پاس‌های خوبی بدهند. به بازیکنانمان گفته بودیم که پشت محوطه جریمه روی بازیکنان استقلال خطا نکنند اما این اتفاق رخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از دقیقه 70 سپاهان نتوانست مقابل موقعیت‌سازی استقلال کاری انجام بدهد، تاکید کرد: اگر آرش افشین را تعویض کردیم به خاطر این بوده که او هم مثل جباری با تأخیر زیاد به اردوی ما ملحق شد و از دقیقه 70 انرژی خود را از دست داده بود. به خاطر همین ما بازیکنی را جایگزین کردیم تا بتوانیم از اشتباهات احتمالی دفاع استقلال استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: در مورد غلامی هم همین مسئله صحت داشت. او هم در اردوی اسلوونی ما حاضر نبود و البته تا آن لحظه‌ای که در زمین بود روی خط دفاعی استقلال فشار آورد اما وقتی دیدیم که آرام‌آرام انرژی‌اش به پایان می‌رسد او را تعویض کردیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: حاج‌صفی در نیمه اول بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و نیمه دوم پست او را تغییر دادیم اما مسئله اینجاست که بازیکنانی که به عنوان جایگزین وارد زمین شدند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند که این مسئله هم به خاطر عدم تمرکز حواس بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها