کد خبر: ۱۵۳۸۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هرکس در جايگاه خود ديدگاه خاص خودش را دارد و کي‌روش بايد پاسخگو به مسئولان فدراسيون فوتبال باشد نه دايي.
علي دايي در نشست خبري قبل از بازي با ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمانان و ايراني‌هاي عزيز تبريک مي‌گويم و از طرفي شهادت حضرت علي (ع) را به تمام مسلمانان تسليت مي‌گويم. اميدوارم در اين ماه پربرکت تمام روزه و نمازها و عزاداري‌ها مورد قبول درگاه حق قرار گيرد.

به گزارش فارس، وي افزود: مطمئنا ما بازي بسيار سختي را مقابل تيم خوب و پرمهره ذوب آهن داريم. آنها هميشه تيمي سخت‌کوش و بسيار خوب در بازي‌هاي خود بوده‌اند و همين موضوع کار را براي ما سخت مي‌کند.

دايي ادامه داد: اما ما به دنبال موفقيت در دومين بازي خودمان هستيم و هيچ کاري به بازي قبلي ذوب آهن نداريم. از طرفي معتقدم ذوب آهن با بازي خوبي که نشان داد در بازي قبل شايسته باخت نبود اما نتيجه برعکس شد و اين تيم امتياز بازي را از دست داد.

سرمربي قرمز‌پوشان تاکيد کرد: من معتقدم بازي بسيار سختي را فردا در برابر ذوب آهن باانگيزه داريم. ما هرگز با توجه به تمرينات خوبي که داشتيم فريب باخت ذوب‌آهن در بازي قبلي را نمي‌خوريم و به اين بازي به چشم يک بازي سخت نگاه مي‌کنيم ولي خوشبختانه تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و آماده موفقيت در بازي دوم هستيم تا پاسخگوي هواداران خونگرم خود باشيم.

وي در خصوص پيام صادقيان نيز گفت: بدون شک پيام جزو بازيکنان خوب، آماده و آينده‌دار فوتبال کشورمان است و ما او را با هدف به خدمت‌ گرفتيم. پيام تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و در بازي قبل هم با کمک همه بازيکنان تاثير‌گذاري خوبي داشته است اما پيام همچنان جا دارد که بهتر شود او بايد زحمت بکشد و ما هم بايد به صادقيان کمک کنيم.

دايي درباره نحوه برگزاري و ساعات نشست‌هاي مطبوعاتي قبل از بازي گفت: من کاملا با نظر برخي‌ها که مي‌گويند کمي نشست‌ها زمان خوبي برگزار نمي‌شود موافقم. بالاخره ما مربيان در آخرين جلسه تمريناتمان و با توجه به حضور خبرنگاران پاسخ سوالات آنها را مي‌دهيم اما مجبوريم به اين جلسات هم بياييم که به نظر من مشکلاتي ايجاد مي‌کند. به نظر من اين انعکاس‌هاي خبري تاثيري ندارد اما ما مجبوريم و به خاطر خبرنگاران که آنها نيز براي فوتبال زحمت مي‌کشند در اين نشست‌ها شرکت مي‌کنيم.

وي افزود: بهتر است تا اين نشست‌ها در خانه تيم‌ها و بعد از آخرين تمرينات برگزار شود اما ما در کل مجبوريم به تصميمات احترام بگذاريم و به خاطر خبرنگاران به اين جلسات بياييم. بهتر است سازمان ليگ بررسي بهتري داشته باشد چون اين به نفع همه است.

در همين هنگام بود که دبير هيئت فوتبال اصفهان و مسئولان رسانه‌اي باشگاه ذوب‌آهن بابت حضور علي دايي در نشست مطبوعاتي تقدير کردند و گفتند: با توجه به اينکه علي دايي ساعت 17.20 به هتل محل اقامتش رسيد اما سريعا هتل را به مقصد نشست مطبوعاتي با توجه به شرايط ماه مبارک رمضان ترک کرد که جا دارد از ايشان تقدير کنيم.

سرمربي قرمز‌پوشان همچنين در خصوص حضور بازيکنان جوان زياد در پرسپوليس نيز يادآور شد: مطمئنا ما بازي به بازي بهتر مي‌شويم. اين جوان‌ها نياز به زمان دارند. ما بازي اول خوب ظاهر شديم اما ان‌شاءالله بازي به بازي بهتر مي‌شويم.

سرمربي قرمز‌پوشان در مورد اظهارات کارلوس کي‌روش نيز يادآور شد: من از ديدگاه کي‌روش خبر ندارم اما ما جوان‌هاي خوبي در فوتبال کشورمان داريم. هرکس در جايگاه خود ديدگاه خاص خودش را دارد و کي‌روش بايد پاسخگو به مسئولان فدراسيون فوتبال باشد نه دايي. من جواب سوال‌ها و صحبت‌هاي کي‌روش را نمي‌توانم بدهم و فقط براي تيم ملي کشورم در جام جهاني آرزوي موفقيت دارم چون دوست دارم هميشه دل مردم شاد باشد. مخصوصا علاقمندان به فوتبال در ايران اسلامي.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها