کد خبر: ۱۵۳۸۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
در بازي حساس امشب سرمربي استقلال دست پرتري نسبت به بازي قبل براي مهره چيني در ميانه ميدان خواهد داشت.
استقلال در ديدار مقابل گسترش فولاد عملکرد خوبي در ميدان نداشت و بسياري دليل اين امر را نداشتن يک هافبک دفاعي تخصصي در ترکيب آبي‌پوشان دانستند. اما براي ديدار مقابل سپاهان قلعه‌نويي ديگر دغدغه‌اي در اين خصوص ندارد زيرا هم مي‌تواند از وجود نکونام استفاده کند و هم آندرانيک تيموريان آماده حضور در ميدان خواهد شد.


در شرايطي که اين روزها بسياري معتقد بودند كه آندو تا پول نگيرد قرارداد خود را با استقلال ثبت نمي‌کند، روز گذشته مسئولان باشگاه آندو را به هيات فوتبال بردند تا قراردادش را ثبت کنند و با توجه به حضور چند روزه در تمرينات استقلال و آمادگي خوب با آبي‌پوشان مي‌تواند در ديدار حساس مقابل سپاهان بازي کند. از طرف ديگر جواد نکونام فقط چند روز است که به تمرينات گروهي استقلال اضافه شده ولي قلعه‌نويي اعتقاد دارد که اين بازيکن آنقدر حرفه‌اي است که طي مدت غيبت در تمرينات هم به صورت اختصاصي کار مي‌کرد تا از فرم ايده‌آل دور نشود.


به اين شکل سرمربي آبي‌پوشان مي‌تواند از اين دو بازيکن در ترکيب خود استفاده کند و شايد همان سيستمي که کي‌روش براي استفاده از تيموريان و نکونام در نظر داشت را هم براي استقلال در نظر بگيرد.


در اين خصوص با مجيد صالح صحبت کرديم که اعتقاد داشت، بهتر است از جواد نکونام به عنوان هافبک آزاد استفاده شود تا بتواند بدون دغدغه و نگراني از خالي ماندن جايش به تمام نقاط زمين سرکشي کند و تيموريان به عنوان هافبک دفاعي وظيفه پوشش را برعهده داشته باشد. به اين شکل مي‌توان گفت قلعه‌نوعي قصد استفاده از سيستم 1-4-1-4 را دارد تا نوري به همراه نکونام در ميانه ميدان قرار بگيرند. البته قرار است وقتي حريف صاحب توپ بود، جواد در نيمه زمين خودي به دنبال قطع ارتباط هافبک‌هاي سپاهان باشد و آندو هم وظيفه بازي درگيرانه را بر عهده بگيرد.


به اين شکل است که قلعه‌نويي مي‌خواهد از دوندگي نکونام و قدرت بدني تيموريان به بهترين شکل ممکن استفاده کند.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها