کد خبر: ۱۵۳۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۵ تير ۱۳۹۰

بولتن نیوز: در این نوشتار، نه قصد اطالۀ کلام داریم و نه می‌خواهیم قضاوت‌های خودمان را به کسی تحمیل کنیم. فقط یک خواهش از شما داریم و آن اینکه بین عبارت‌های شمارۀ یک و متون و عکس‌های شمارۀ دو مقایسه‌ای انجام دهید. قضاوت با شما.


1. این بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب است که تقریباً بیست‌وچهار ساعت قبل از نوشتن این ستور بیان شده است. خواهش می‌کنیم به محتوای این کلام دقت کرده و آنرا به خاطر بسپارید:
«يكى از چيزهائى هم كه حالا در عرصه و در ميدان لازم است به آن توجه كنيم، اين است كه: مراقب باشيم دستگاه‌هاى انقلاب سرشان گرمِ كارهاى غيرمفيد و احياناً مضر در اين حركت پيشرونده نشود، كه يكى از اينها، همين مسئله‌ى اختلافات است ... یك وقت هست كه يك جريانى در مقابل انقلاب مى‌آيد قد علم ميكند به قصد كوبيدن انقلاب، خب، وظيفه‌ى هر كسى است كه دفاع كند ... يك وقت نه، قضيه، قضيه‌ى ايستادگى در مقابل يك حركت براندازانه و اينچنين نيست؛ اختلاف نظر، اختلاف سليقه، اختلاف عقيده احياناً است. اينها را بايستى هرچه ممكن است فرو كاست. اينجور چيزها را هرچه ممكن است بايد كم كرد. مشتعل كردن اين اختلاف نظرها مضر است ... يك مسئله اين است كه اگر يك كسى يك حرف غلطى زد، آيا كسى بايد به او جواب بدهد يا نه؟ خب، بله معلوم است. جواب دادن به حرف غلط، شيوه‌ى خودش را دارد، راه خودش را دارد، كار خاص خودش است. يك وقت هست كه حالا كه كسى يك حرف غلطى زد، ما بيائيم مثلاً صدجا اين حرف غلط را تابلو كنيم، شعار كنيم كه آقا، فلانى اين حرف غلط را زد، تا همه بدانند. اين است كه اشتباه است، خطاست. من با حركت روشنگرانه از سوى هر كسى، از سوى هر نهادى، هيچ مخالفتى ندارم، بلكه علاقه‌مندم و معتقدم به مسئله‌ى تبيين.


يعنى اصلاً جزو راهبردهاى اساسى كار ما از اول، مسئله‌ى تبيين بوده است. تبيين لازم است؛ اما اين معنايش اين نيست كه ما به اختلافات درونى، هى دامن بزنيم. مراقب باشيد. اين را همه بايد مراقب باشند.»
2.  این عبارات قسمتی از مطلبی است که آقای توکلی، کمتر از بیست‌وچهار ساعت از بیانات رهبر انقلاب نوشته و آنرا در رأس مطالب سایت‌شان قرار داده است:
«چهارشنبه گذشته 1390.4.8 ،آقای دکتر احمدی‌نژاد در مصاحبه با رسانه‌ها درباره بازداشت برخی از مدیران و کارمندان دولتی به اتهامات مالی و غیرمالی مواضع تعجب‌ بر‌انگیزی ابراز داشت. محورهای گفته شده از این قرار است ... درباره مواضع مذکور، پرسش‌های مختلفی وجود دارد که به بررسی آنها می‌پردازم تا روشن شود که پاسخ پرسش اصلی چیست. پرسش اصلي اين است: « وظیفه قانونی رئیس‌جمهور در برابر متهم شدن همکارانش چیست؟» به این آدرس اینترنتی: http://alef.ir/1388/content/view/109852/

 اولين كسي كه خط قرمز كابينه را شكست.
پنج سوال از رئیس جمهور/وظیفه قانونی احمدی‌نژاد دربرابر متهم شدن همکارانش چیست؟
توپ تو زمین احمدی نژاد است که این دو سال را رییس جمهور باقی بماند یا نه
نقویان: نمی دانم این گزارشها را چه کسی به رئیس جمهور می دهد؟

جالب تر از همه، این تیتر است:
دولت به تاکید رهبری عمل کند؛ مقام معظم رهبری:
جداً از طرح باغشهرها نگرانم


محتوای مطالب آقا را با محتوای این تیتر‌ها مقایسه کنید. اول کار گفتیم که قصد قضاوت نداریم. فقط در مقایسه‌تان این نکته را در نظر داشته باشید که این دوستان، چقدر بر طبل گریز از ولایت رقبای سیاسی‌شان می‌کوبند.
سیدمجتبی نعیمی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها