کد خبر: ۱۵۳۷۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
تيم ملي فوتبال ناشنوايان ايران با شکست مقابل آلمان، از راهيابي به مرحله نيمه نهايي مسابقات المپيک ناشنوايان بازماند تا براي کسب عنوان پنجمي به مصاف يونان برود.
  تيم ملي فوتبال ناشنوايان ايران در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتبال المپيک ناشنوايان، از ساعت 17:30 به وقت محلي به مصاف تيم آلمان رفت. اين مسابقه در پايان وقت‎‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد تا ضربات پنالتي تعيين کننده تيم برتر ميدان باشد.

به گزارش مهر، در ضربات پنالتي تيم ايران با نتيجه 7 بر 6 مغلوب آلمان شد تا از راهيابي به جمع چهار تيم نهايي بازبماند.به اين ترتيب ايران که در دور مقدماتي مقابل دانمارک به پيروزي رسيده و برابر کره جنوبي و اوکراين به تساوي رضايت داده بود، در مرحله يک چهارم نهايي با شکست مواجه شد تا براي رسيدن به عنوان پنجم به مصاف تيم فوتبال يونان برود. اين بازي ساعت 9:30  روز جمعه برگزار خواهد شد. يونان در مرحله يک چهارم نهايي به تيم روسيه باخته بود.

به اين ترتيب تيمهاي روسيه، آلمان، اوکراين و مصر به مرحله نيمه نهايي صعود کردند. مسابقات المپيک ناشنوايان جهان از روز جمعه آغاز شده است و تا روز 13 مردادماه ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها