کد خبر: ۱۵۳۵۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۳۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
رحيمي بدون شک يکي از مديران موفق فوتبالي است که در چند سال گذشته توانسته باشگاه سپاهان را به يکي از بهترين و حرفه اي باشگاه هاي ايران تبديل کند.
رحيمي که حالا به دنبال بازيکن سازي در باشگاه خودش هم هست در مصاحبه با سايت گل حرفهاي جالبي زد. رحيمي در مورد دهنوي و رفتار غير حرفه اي او گفت: من حاضرم 10 امتياز از باشگاه من کم شود اما با بازيکناني مثل دهنوي برخورد شود. من نمي دانم اگر اين آقا قلبش مي گفته به پرسپوليس برود چرا به سپاهان آمد. در ضمن من که مشکلي ندارم و استراتژي من در مديريت اين است که اگر بازيکني دلش با تيم نباشد همان بهتر که برود. با اين قضيه هم مشکلي نداشتم فقط حرفم اين بود که پولي که اين آقا از باشگاه ما گرفته است پس بدهد.

رحيمي در ادامه به سايت گل گفت: به نظر من باشگاه ها بايد سياست هاي خود را تغعيير دهند و به دنبال بازيکن سازي باشند. رحيمي که يکي از مديران موفق حال حاضر فوتبال ايران است در ادامه صحبتهايش به سايت گل گفت: من موفقيت را در اين مي بينم که تيمي بتواند بازيکن سازي کند.من در اين زمينه قدمهايي برداشته ام اما مي خواهم جدي تر وارد اين عرصه بشوم. از تيم امسال آقا جهان عاليان و شريفي و کريمي و مرادمند را به بزرگسالان معرفي کرده ايم و در ادامه هم مي خواهيم اين روند را جدي تر دنبال کنيم.

رحيمي در پايان گفت: موفقيت تيمهاي پايه ما براي من خيلي ارزشمند است و هميتن که در تيمهاي پايه ملي بازيکنان زيادي از باشگاه سپاهان حضور دارد براي من بزرگترين موفقيت است و ارزش زيادي دارد.

رحيمي که خودش از فوتباليست هاي قديمي اصفهان و سپاهان است در مورد بازي با استقلال هم گفت: هر دو تيم از تيمهاي قدرتمند ليگ هستند و برنده بازي مي تواند در ادامه ليگ قدمهاي بزرگي بردارد براي همين نتيجه بازي اهميت بالايي دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها