کد خبر: ۱۵۳۵۹۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
اعضاي کميته داوران به منظور رسيدگي به وضعيت داوري کشور و رفع بسياري از مشکلات و تخلفات ماه‌هاي اخير نشست ويژه‌اي با رئيس فدراسيون خواهند داشت.
 اعضاي کمتيه داوران فدراسيون فوتبال روز شنبه هفته آينده در نشستي ويژه با علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال به بررسي وضعيت و اختيارات اين کميته، اعضاي آن و برخي اتفاقات و مشکلات اخير که براي اين کميته ايجاد شده است، خواهند پرداخت.

به گزارش مهر، يکي از مهم‌ترين موضوعات اين نشست بررسي اختلاف بين کميته داوران با دپارتمان داوري در خصوص حسين عسگري است و قرار است در اين نشست اختيارات و وظايف طرفين کاملا مشخص شود. همچنين در اين نشست قرار است اتفاقي عجيبي که براي فهرست تيم‌هاي داوري مشخص شده مورد بررسي قرار گيرد.

طبق اخبار واصله کميته داوران فهرست نهايي تيم هاي داوري ديدارهاي هفته دوم ليگ برتر را براي اطلاع رساني به فدراسيون ارائه کرده است اما در يک تخلفي مشهود برخي از داوران ، کمک داوران و ناظران بدون هماهنگي با کميته داوران تغيير کرده‌اند. اين اتفاق در حالي رخ داده که در نشست چندي پيش اعضاي کميته داوري و دپارتمان داوري با مسئولان فدراسيون فوتبال انتخاب و چيدمان تيم‌هاي داوري براي رقابتهاي فوتبال از دپارتمان گرفته و به کميته داوري واگذار شده بود.

بحث سومي که در اين نشست مورد بررسي قرار مي‌گيرد محروميت سه داور فوتسال است که به خاطر رفتن به کويت و قضاوت ديدارهايي در آن کشور محروم شده‌اند.

به نظر مي‌رسد در اين نشست فريدون اصفهانيان، رئيس کميته داوري و ساير اعضا به رئيس فدراسيون طرح انتخاب و انتصاب سخنگوي کميته داوران يا داوري فدراسيون فوتبال را ارائه کنند تا از اين پس اظهارنظرها در خصوص عملکرد داوران در رقابتهاي ليگ برتر کاملا هماهنگ باشد.

در اين نشست قرار است اصفهانيان، صدرالدين موسوي، مسعود مرادي و هدايت مومني حضور داشته باشند و شايد بحث ديگر اين نشست انتخاب عضو پنجم کميته داوران باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها