کد خبر: ۱۵۳۵۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد اين باشگاه خود را براي مقابله با هجمه‌هاي احتمالي آماده کرده است.
سعيد شيريني در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: بچه‌ها در اين مدت تمرينات خوب و منظمي داشته‌اند و با غيرت و جديت منتظر برگزاري دومين بازي هستند تا به ياري خدا با پيروزي در آن، دل هواداران را شاد کنند.

وي درباره حاشيه‌هايي که طي روزهاي اخير پيش آمده است، ادامه داد: هيچ مشکل حاشيه‌اي در تيم وجود ندارد. مسائلي که به جهت بعضي اقدامات نادرست و غير حرفه‌اي از سوي ديگران به وجود مي‌آيد نيز نمي‌تواند مانع از حرکت پرسپوليس شود.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: پرسپوليس وقتي وارد عرصه‌اي مي‌شود انتظار دارد که از هر سو مورد هجمه باشد ولي ما خودمان را آماده کرده‌ايم و با توجه به حضور يک مربي مثل علي دايي چنين مسائلي نمي‌تواند به روحيه تيم ما خدشه وارد کند. از اين رو توجهي به مسائل ديگر نداريم و بازيکنان تحت هدايت کادر فني با آمادگي کامل آماده مصاف با ذوب‌آهن مي‌شوند و جاي هيچ نگراني براي هواداران نيست.

شيريني درباره مسائل مطرح شده درباره صادقيان تصريح کرد: هيچ جاي شبهه‌اي وجود ندارد. کارت بازي صادقيان توسط سازمان ليگ صادر شده است و اين يعني که از نظر متولي برگزاري مسابقات هيچ منعي براي حضورش در پرسپوليس وجود نداشته است. من اميدوارم با پرهيز از چنين مسائلي در سايه آرامشي که وجود خواهد داشت، تماشاگران شاهد يک بازي زيبا باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها