کد خبر: ۱۵۳۵۷۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز گفت: وقتي نمي‌توانيم ديدار با استقلال و پرسپوليس را در کرج برگزار کنيم، چطور مي‌توانيم اين شهر را خانه خود بدانيم؟
انگين فيرات سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز در نشست خبري پيش از ديدار با راه آهن تهران اظهار داشت: از وقتي که سرمربي سايپا شده‌ام با اين سوال مواجه هستم که اگر سايپا متعلق به کرج است در تهران چه مي‌کند؟ به همين خاطر کارهاي انجام داديم که اين تيم به کرج نزديک‌تر شود، چرا که کرج را خانه خود مي‌دانم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در همين راستا اردوهاي شب پيش از ديدارهاي خانگي سايپا را به کرج منتقل کرديم و در ضمن بعضي از جلسات تمريني را نيز در کرج برگزار مي‌کنيم. اما اين سوال مطرح است که اگر ديدارهاي خود مقابل پرسپوليس و استقلال را در کرج برگزار نکنيم چگونه بايد کرج را خانه خود بدانيم؟ اميدوارم ميزبان اين دو تيم در حضور تماشاگران خوب و خونگرم کرجي باشيم.

سرمربي نارنجي‌پوشان در خصوص فصل نقل و انتقالات و بازيکناني که جذب اين باشگاه شده‌اند، تصريح کرد: هر تيمي علاقمند است بهترين و با کيفيت‌ترين بازيکنان را در اختيار داشته باشد و ما نيز متناسب با بودجه باشگاه بهترين‌ها را انتخاب کرديم و نخواستيم که به باشگاه فشار بياوريم. به بازيکنانم کاملا اعتقاد دارم و مطمئنم که به همراه آنها نتايج خوب کسب خواهيم کرد.

فيرات در خصوص راه آهن خاطرنشان کرد: مسابقه فردا براي هر دو تيم از حساسيت بالايي برخودار است و مي‌تواند يکي از جذاب‌ترين ديدار‌هاي ليگ باشد. راه آهن تيم خوبي است اما ما از آنها جلوتر و به سه امتياز مسابقه نزديک‌تريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها