کد خبر: ۱۵۳۵۷۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان پيش از ديدار تيمش برابر فجرسپاسي گفت: روي ديدارهاي خانگي مان حساب ويژه اي باز کرده ايم و در اين ديدار نيز به دنبال سه امتياز هستيم.
حسين فرکي اظهار کرد: خوشبختانه اکنون شرايط خوبي داريم و آماده بازي با فجرسپاسي هستيم. اين ديدار يک بازي خانگي است و مطمئنا ما روي بازي هاي خانگي مان، نسبت به بازي هاي خارج از خانه حساب ويژه اي باز کرده ايم و اميدواريم بتوانيم سه امتياز اين ديدارها را کسب کنيم تا به مرور به آن چه مي خواهيم، برسيم.

به نقل از ايسنا، وي درباره حريف روز جمعه تيمش نيز گفت: فجر تيم خوب و پرسابقه اي در کشور است و حضور اين تيم در ليگ برتر طي ساليان گذشته، نشان دهنده اين موضوع است که اين تيم کادر فني خيلي خوبي دارد ولي به هر حال آن ها در ديدار هفته گذشته شکست خورده اند و مطمئنا در اهواز به دنبال امتياز هستند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره وضعيت فرزاد حاتمي براي حضور در بازي پيش رو عنوان کرد: حاتمي براي پيگيري وضعيتش با باشگاه استقلال، به تهران رفته است و هنوز حضورش در اين ديدار مشخص نيست اما اميدواريم که به بازي جمعه برسد. همچنين ايوب والي تنها مصدوم ما در اين بازي است، اما خوشبختانه محرومي نداريم.

وي در پايان بيان کرد: هواداران سرمايه هاي ما هستند و ما براي خوشحال کردن آن ها تلاش مي کنيم . انتظار داريم آن ها نيز مانند سال گذشته با حضور در ورزشگاه، ما را حمايت کنند.

تيم فوتبال فولادخوزستان از ساعت 22 روز جمعه (11 مردادماه) در ورزشگاه تختي اهواز پذيراي فجر شهيد سپاسي شيراز خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها