کد خبر: ۱۵۳۵۷۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تراکتورسازي مي‌گويد تيمش نسبت به گذشته شرايط بهتري دارد و اميدوار است نتيجه دلخواه‌ را کسب کند.
مجيد جلالي سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز در نشست خبري پيش از بازي با گسترش فولاد اظهار کرد: ان‌شاءالله با هم آينده خوبي را براي فوتبال آذربايجان رقم بزنيم. مي‌خواهيم حضور مقتدرانه‌اي در تمام بازي‌ها و جام باشگاه‌هاي آسيا داشته باشيم و بايد شرايط اين ديدگاه را از پيش از شروع فصل آماده کنيم و من اين موضوع را انجام داده‌ام چون نگاه من به آينده است و لازم است تا تمرين‌هاي سنگين‌تري داشته باشيم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: ان‌شاءالله در مقابل گسترش که برادر کوچک تراکتورسازي است نتيجه خوبي را کسب کنيم.

جلالي درباره بازي گذشته با پرسپوليس نيز بيان کرد: در بازي اول آنچه انتظار داشتيم نبوديم و کيفيت مناسبي نداشتيم. اين موضوع به اين معني نيست که به آينده تيم اميدوار نباشيم. ما با توجه به تمام احترامي که براي آقاي خطيبي و گسترش فولاد قائليم تمامي سعي‌مان را براي کسب سه امتياز انجام خواهيم داد. ان‌شاءالله بازي خوب و سلامتي که مي‌تواند براي ساير شهرآوردها هم باشد، داشته باشيم.

سرمربي تراکتورسازان درباره هواداران اين تيم گفت: هواداران تراکتورسازي منحصر به فرد هستند و فوتبال را به خوبي درک مي‌کنند. ان‌شاءالله با وجود آن‌ها نتايج خوبي خواهيم گرفت.

جلالي اظهار داشت: تيمي که مي‌خواهد نتايج خوبي کسب کند، نمي‌تواند با 11 بازيکن خوب کار کند ولي اگر يک تيمي مي‌خواهد بزرگ باشد و بزرگ بماند، بايد تيمي بزرگ داشته باشد و نيمکتش نيز خوب باشد ولي بايد براي تبعات و حاشيه‌هايش فکري بکند تا موجب حاشيه نشود.

سرمربي تراکتورسازان درباره اينکه چه زماني اين تيم به شرايط ايده‌آل خواهد رسيد گفت: مدتي زمان لازم است تا به تيم دلخواه‌مان برسيم. شايد از بين بازيکناني که داريم، فقط با نصرتي در گذشته کار کرده‌ام. بايد به شکلي برنامه‌ريزي کنيم که به شرايط مطلوبي دست يابيم و زماني که از اين تيم مي‌رويم اثرات خوب‌مان ماندگار شود. من فکر مي‌کنم که به فوتبال خوبي که انتظار داريم از هفته ششم يا هفتم به بعد دست يابيم.

وي درباره وضعيت مصدوميت کريم انصاري فرد اظهار داشت: فکر مي‌کنم انصاري فرد امروز مي‌تواند تمرين کند و اگر شرايط خوبي داشته باشد مي‌توانيم او را در ليست 18 نفره بازي فردا قرار بدهيم.

جلالي درخصوص بازيکنان جذب شده اين تيم اظهار داشت: بايد صبوري کنيم. بازيکناني که گرفته‌ايم کارمان را پيش خواهند برد. بازيکنان خوبي داريم. مهم‌ترين عناصر نتيجه‌گيري تراکتورسازي در سال قبل را از دست داده‌ايم ولي باشگاه براي حفظ‌شان تمامي تلاشش را انجام داد ولي آن‌ها نماندند. بازيکناني که جذب تيم شده‌اند مي‌توانند به خوبي جايشان را پر کنند. بايد نقطه ضعف هر بازيکني را برطرف کنيم نه اينکه کنار بگذاريم زيرا اگر اين کار را انجام دهيم پس مربي چه کاري انجام داده است.

وي گفت: تيمي که مي‌خواهد بزرگ باشد، بايد حواشي‌اش جمع شود و بايد حواشي در درون تيم حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها