کد خبر: ۱۵۳۵۷۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: بازيکنان دو تيم ملوان و داماش نسبت به حاشيه‌ها بي‌توجه باشند.
افشين ناظمي در نشست خبري بيش از بازي با ملوان در جمع خبرنگاران گفت: شرايط خوبي داريم و اميدوارم که يک بازي جوانمردانه برگزار شود. هر دو تيم هم استاني هستيم و اميدوارم اين بازي از حاشيه‌ها دور باشد. از تماشاگران دو تيم مي‌خواهم که در اين بازي فرهنگي غني گيلاني‌ها را نشان دهند و فقط تيم خودشان را تشويق کنند تا همه از اين فوتبال لذت ببرند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: کادر فني ملوان تغيير کرده است و ما فقط يک بازي از اين تيم مقابل صبا ديده‌ايم و تا آنجا که شناخت داشته‌ايم حريف را آناليز کرده‌ايم. سعي کرده‌ايم که نقاط ضعف خودمان را برطرف کنيم. اميدوارم يک بازي جذاب و ديدني از کار درآيد.

سرمربي داماش با اشاره به سابقه بازي دو تيم عنوان کرد:‌در گذشته هم حساسيت بين اين دو تيم بود، اما وضعيت حاشيه‌ها اينقدر بد نبود. مردم دو شهر رشت و انزلي هيچ مشکلي با هم ندارند و فقط در روز مسابقه است که چنين اتفاقاتي رقم مي‌خورد. بازيکنان دو تيم بايد به حاشيه‌ها بي‌توجهي کنند و تمرکزشان بايد بر روي مسائل فني و بازي باشد. من بهترين رفقايم از انزلي است و اميدوارم در اين دربي و ديدار برگشت خط قرمزي بر روي حاشيه‌ها کشيده شود.

ناظمي تصريح کرد: گيلان مردان بزرگي به ايران در عرصه‌هاي مختلف معرفي کرده است و بازي داماش و ملوان هم جذاب‌ترين بازي بعد از بازي استقلال و پرسپوليس است.

سرمربي داماش در مورد مشکلات دو باشگاه عنوان کرد: فوتبال رشت و انزلي مدتي است که دچار مشکلات مادي شده است. اين مشکلات باعث شد فصل گذشته سخت‌ترين شرايط را داشته باشيم. ملوان مدتي زير نظر منطقه آزاد بود و مشکلي نداشت. داماش هم در دو سال هيچ مشکلي نداشت و پس از اينکه به ليگ برتر آمد و اتفاقاتي افتاد مشکلات زيادي گريبانگير اين دو باشگاه شد. ملوان و داماش اگر مشکلات مالي نداشته باشند، مي‌توانند از بهترين تيم‌هاي ايران باشند، در حال حاضر متاسفانه فقط اسم فوتبال ما حرفه‌اي است و باشگاه‌ها درآمدي که بايد داشته باشند، ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها