کد خبر: ۱۵۳۵۳۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سخنگوي باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اين باشگاه از پيام صادقيان به کميته انضباطي شکايت کرده زيرا او بازيکن ذوب‌آهن بوده و نبايد براي پرسپوليس بازي مي‌کرد. اين اتفاق در شرايطي پيرامون باشگاه پرسپوليس رخ داده که هنوز مشکل حضور قاسم دهنوي در اين تيم با مسئولان باشگاه سپاهان حل نشده و پرونده اين انتقال جنجالي بسته نشده است.
درحالي که تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپوليس جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل همديگر به ميدان مي‌روند، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد پيام صادقيان نبايد در بازي نخست پرسپوليس مقابل تراکتورسازي به ميدان مي‌رفت زيرا همچنان بازيکن اين تيم اصفهاني است.

کامران شيرزادي در گفتگو با مهر، در خصوص آخرين وضعيت حضور پيام صادقيان در تيم پرسپوليس، ضمن بيان مطلب فوق گفت: پيام صادقيان بازيکن تيم ذوب‌آهن اصفهان محسوب مي‌شود زيرا تا پايان آذرماه با اين باشگاه قرارداد دارد و به هيچ وجه نمي‌‎توانست براي پرسپوليس بازي کند.

وي با اشاره به شکايت از اين بازيکن به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: در حال رسيدگي و پيگيري اين مسئله هستيم، بسيار اميدواريم راي به سود ما اعلام شود و تا اين بازيکن تا پايان آذرماه در ذوب‌آهن حضور داشته باشد.

سخنگوي باشگاه ذوب‌آهن اصفهان همچنين گفت: اگر قرار است صادقيان به تيم ديگري برود بايد در زمان نقل و انتقالات نيم فصل بوده و يا رضايت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان را جلب کند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها